رئیس جمهور جمعه نوزدهم آذر ماه به لرستان سفر میکند /شهرستان های میزبان وزیران دولت

شناسه خبر : ۱۰۸۳۲۳ پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۹

استاندار لرستان گفت :با عنایت به سفر رئیس جمهور به لرستان در یازدهمین سفر استانی که روز جمعه انجام می شود حضور وزیران در هر یک از شهرستان‌ها مشخص شده است .

به گزارش موج خبر، فرهاد زیویار روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با با اعلام برنامه سفر رئیس جمهور به لرستان در روز جمعه 19 آذر ماه اظهار کرد : مراسم استقبال صبح روز جمعه راس ساعت 7 در فرودگاه خرم آباد برگزار خواهد شد.

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به اعرام وزیران به برخی شهرستان ها گفت: بعد از مراسم استقبال، وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان بروجرد، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان‌های ازنا و دورود، معاون رئیس جمهور در حوزه مناطق محروم به شهرستان الیگودرز، وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان‌های سلسله و دلفان، وزیر ورزش و جوانان به شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به شهرستان پلدختر می‌رود.

وی در ادامه افزود: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، وزیر نیرو و تعدادی دیگر از اعضای کابینه در مرکز استان حضور خواهند داشت. 

زیویار خاطر نشان ساخت: همچنین بعدازظهر فردا، برنامه‌هایی مانند دیدار رئیس جمهور با اقشار مختلف مردم شامل فرهنگی، دانشگاهی، صنعتگران، حوزه کشاورزی و…، جلسه شورای اداری با حضور ۱۷۰ نفر از مدیران استانی، وزرا و اعضای کابینه را خواهیم داشت.

انتهای پیام/