۶۰۰۰ نفر از جوانان شهرستان "رومشکان" به‌دنبال کار مهاجرت کرده‌اند

شناسه خبر : ۱۰۸۵۲۰ جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۷

گروه استان‌ها- وزیر ورزش و جوانان با اشاره به مهاجرت جوانان رومشکان گفت: ۶ هزار نفر از جوانان این شهرستان به‌علت نبود کار مهاجرت کرده‌اند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، سید حمید سجادی امروز در نشست شورای اداری با حضور رئیس‌جمهور اظهار داشت: پیگیری کنارگذر، چهار خطه شدن جاده برای ایمنی بیشتر از خواسته‌های مردم پلدختر است.

وی افزود: احداث سد معشوره و بیمارستان، مدیریت آب و احداث راه آهن پلدختر- اندیمشک از دیگر خواسته‌های مردم پلدختر است، ضمن اینکه مردم این شهرستان درخصوص بوم‌گردی انتظار دارند اتفاقات جدیدی رخ دهد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه عمده مشکلات مردم رومشکان توزیع نامناسب آب شهری است، افزود: در برخی نقاط فقط 48 ساعت در طول هفته آب دارند‌.

وی که به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور به شهرستان‌های رومشکان و کوهدشت سفر کرده بود با اشاره به مشکلات فاضلاب روباز رومشکان خواستار ساماندهی این وضعیت شد.

سجادی با اشاره به انتقال آب از سد سیمره گفت: 6 هزار نفر از جوانان رومشکان به دیگر استان‌ها به‌ویژه تهران مهاجرت کرده‌اند که اگر مشکل کشاورزی منطقه برطرف شود کشاورزان به منطقه بازمی‌گردند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه درمانگاه منطقه رومشکان در حد یک مرکز بهداشت است، تصریح کرد: مردم منطقه درخواست داشتند بیمارستان 64 تختخوابی احیا و طرح آن فعال شود تا رومشکان هم بیمارستان داشته باشد.

وی گفت: بانوان در بازدید از شهرستان‌های رومشکان و کوهدشت خواستار احداث پارک بانوان بودند.

انتهای پیام/ی