۳۵۰واحد مسکونی برای مددجویان لرستان ساخته شد

شناسه خبر : ۱۰۹۵۴۷ چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۲

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون برای مدد جویان کمیته امداد خمینی(ره) 350 واحد مسکونی در استان ساخته شده است.

به گزارش موج خبر ، جلال شیخ‌پور روز سه شنبه در آیین افتتاح ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان افزود: لرستان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۳۵۰ واحد برای مددجویان ساخته شده است، افزود: امروز نیز شاهد افتتاح ۵۰۰ واحد مسکونی به همت سپاه پاسداران و همکاری کمیته‌امداد و بنیاد مسکن هستیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت : مسکن موضوعی پیچیده برای خانواده‌های نیازمند و محروم است، بنابراین ایجاد مسکن ضمن افزایش اعتماد و عزت نفس، فرصت تصمیم‌گیری درست را به مددجویان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در کمیته امداد ساخت مسکن به عنوان یک نهضت تعریف شده است تا این مشکل برای محرومان رفع شود، اظهار داشت : بدون تردید این مهم در ابعاد اقتصادی در راستای توانمندسازی، اجتماعی برای تحقق مطلوب فعالیت‌های خانوار و بعد روانی در جهت امید به زندگی تاثیر بسزایی دارد.

شیخ‌پوردر ادامه  افزود : بر اساس تفاهم‌نامه مشترک، طی ۲ سال آینده ۲ هزار و ۵۰۰ واحد دیگر احداث می شود که در همین راستا امروز ۳۰۰ واحد آن کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه کمیته امداد ساخت هزار واحد را تا پایان سال هدف‌گذاری کرده که تحویل مددجویان دهد، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۳۰۰ واحد تعمیرات منزل مددجویان انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از برنامه‌ریزی جهت احداث چهار هزار و ۶۰۰واحد تا سه سال آینده خبر داد.

 

انتهای پیام/