کنگره سرداران با ۶۵۴۴ شهید لرستان برگزار میشود

شناسه خبر : ۱۰۹۶۰۱ پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۵

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت گفت : کنگره شهدا و سرداران شهید با ۶۵۴۴ شهید برگزار میشود

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این جلسه فرمانده سپاه ۵۷  حضرت ابوالفضل لرستان دقایقی پیش در سخنانی ضمن خیر مقدم به معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید کشور در سخنانی گفت : خوشحال هستیم در جلسه ای  معنوی حضور داریم که عطر شهدا  در آن منتشر شده است .

سردار پاسدار مرتضی کشکولی گفت : امید داریم سفر رییس بنیاد شهید کشور مایه خیر و برکت برای استان و جامعه ایثارگری جانبازان و خانواده های شهدا باشد .

وی افزود : در ترویج و توسعه فرهنگ شهدا رویکرد ‌ونگاهها بایستی عوض شود و کارهای اثربخش را در دستور قرار داد و کارهای لحظه ای صورت نگیرد .

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان با بیان اینکه مردم استان در جنگ صدمات زیادی دیدند اظهار داشت : لرستان بدلیل اتصال و نزدیکی به جبهه های حق علیه باطل علی رغم داشتن لشکر و یگان های زیاد،  ۲۲۸ بار بمباران شد .

سردار کشکولی با اشاره به تعداد شهدای استان عنوان کرد : علاوه بر آمارهای گذشته تعداد ۲۴۴ شهید دیگر کشف شده و در مجموع استان لرستان دارای ۶۵۴۴ شهید می‌باشد و قرار است کنگره شهدا و سرداران با این تعداد شهید در استان برگزار گردد .
وی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در این کنگره افزود : در این کنگره تعداد ۲۱۷ برنامه در ۲۲ کمیته با برآورد ۷۲ میلیارد تومان برگزار میشود ‌ .

فرمانده سپاه لرستان ادامه داد : این کنگره پس از اجرای برنامه ها در کمیته های مختلف در نهایت،  پایان ۱۴۰۱ یا اردیبهشت ۱۴۰۲ در خرم آباد برگزار خواهد شد

46