منطقه ۱۰ رتبه نخست درآمدی دی‌ماه را کسب کرد

شناسه خبر : ۱۰۹۸۹۰ شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۴

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج از کسب رتبه نخست درآمدی این منطقه در دی‌ماه سال جاری خبر داد.

حمیدرضا عبدالله پور گفت: این منطقه با جذب بودجه ۲۰۲ درصد بودجه مصوب در دی‌ماه سال جاری برای سومین ماه متوالی موفق به کسب رتبه برتر در بین مناطق دهگانه شد.

وی گفت: این منطقه با جذب درآمد نقدی به میزان ۸۲ میلیارد و ۷۰ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۹۳۷ ریال، توانسته است ۲۰۲ درصد جذب بودجه را کسب کند، که این میزان جذب درآمد با انسجام و پیگیری واحدهای درآمدی محقق شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج افزود: بالاترین ارقام جذب درآمد این منطقه از محل مطالبات جرائم کمسیون ماده ۱۰۰ و عوارض صدور پروانه ساختمانی بوده که نقش معاونت شهرسازی و معماری منطقه ۱۰ در این موضوع بسیار مؤثر بوده است.

عبدالله پور همچنین گفت: همچنین بر اساس آمار مقایسه‌ای، درآمد منطقه ۱۰ در چهار ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ازلحاظ درصد جذب، رشد ۸/۲ برابری داشته و در مبلغ وصول‌شده بیش از پنج برابر بوده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که مجموع درآمد نقدی و تهاتری منطقه طی ماه‌های مهر، آبان، آذر و دی در سال گذشته رقمی معادل ۵۶ میلیارد ریال بوده که با این رقم ۵۷ درصد جذب بودجه را کسب کرده است درحالی‌که در ۴ ماه مشابه سال جاری با جذب بالغ‌بر ۲۹۵ میلیارد، ۱۵۸ درصد درآمد توسط منطقه جذب‌شده است.