موحدی پور :

شهدا پرچمدار عزت و آزادگی هستند

شناسه خبر : ۱۱۰۲۷۳ دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۶

شهدا پرچمدار عزت و آزادگی هستند چرا که با نثار جان پاک خود نشان دادند هرگز تسلیم زر و زور نمی شوند و تا جان در بدن دارند در راه کشور، دین و سرزمین خود حتا جان خود را فدا خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد موحدی پور رئیس شورای،اسلامی شهر جدید هشتگرد ضمن بیان این مهم در آیین گرامیداشت شهدا و تقدیر از خانواده شهدا گفت: باید تلاش کنیم با کار و خدمت صادقانه ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

موحدی پور با اشاره به این مهم که دشمن با تمام قوا گاه با جنگ و رودرو و گاه با جنگ سرد و استفاده از،تکنولوژی و ابزارهای روز سعی در اشغال ذهن و روح مردم آزاده جهان دارد اظهار کرد: باید همواره با آگاهی و بصیرت در این جبهه در مقابل ابرقدرت ها و استکبار جهانی بایستیم و نگذاریم خون شهدا پایمال شود.

وی بصیرت را از جمله ابزار مهم در همه برهه ها برشمرده و با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص بیان کرد: رهبر انقلاب بصیرت افزایی را همواره در سخنان خود مورد توجه و تاکید قرار داده اند و همه ما باید با بصیرت در همه زمان ها و برهه ها مواظب خدعه و نیرنگ دشمنان باشیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود توجه به خانواده شهدا و تکریم آنان را به عنوان یادگاران شهدای،گرانقدر مورد توجه قرار داده و تصریح کرد: باید تکریم خانواده شهدا را همواره مورد توجه قرار دهیم چرا که این بزرگواران یادگاران شهدا در بین‌ما هستند و مکتب آموخته و ادامه دهنده راه شهدا نیز هستند.

رئیس پارلمان شهری شهر جدید هشتگرد لزوم فعالیت های فرهنگی و زنده نگه داشتن یاد شهدا را امری ضروری برشمرده و در آخر گفت: برای حرکت در مسیر شهدا و انقلاب هرگز از یاد نبریم که خدمت به مردم توفیق بزرگی است که در لباس خدمتگزاری همواره باید با تلاش،و کوشش مضاعف سعی در خدمت صادقانه به مردم و کشورمان داشته باشیم و کمک کنیم نظام اسلامی و کشورمان در آرامش و امنیت خاطر مسیر سازندگی و آبادی را طی نمایند.