مدیر تیم البرزی در رقابت های لیگ برتر بانوان: دنبال شگفت آفرینی هستیم

شناسه خبر : ۱۱۰۶۶۶ یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۱

مدیر تیم "نماینده البرز" در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با اشاره به بازی هفته آینده این تیم مقابل سیرجان گفت: هدف ما این است که شگفتی دیگری خلق کرده و بتوانیم امتیاز این بازی را کسب کنیم.

نسیم پیله ور افزود: در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور سه بازی در پیش رو داریم که بازی هفته آینده با سیرجان دیداری بسیار سخت خواهد بود.

تیم فوتبال بانوان استان البرز  با نام" نماینده البرز" در رقابتهای لیگ برتر کشور حضور دارد.

وی اضافه کرد: با این وجود تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مانند بازی مقابل ذوب آهن که به میزبانی البرز برگزار شد بتوانیم شگفتی دیگری را خلق کنیم.

پیله ور با اشاره به بازی روز پنجشنبه هفته جاری  نماینده فوتبال البرز در رقابت ها لیگ برتر بانوان کشور با ذوب آهن که به میزبانی استان برگزار شد گفت:  پیش بینی می کردیم که دیدار مقابل این تیم بازی پای به پای خواهد بود که با توجه به حساسیت جدول اگر ما مقابل این تیم نتیجه را می گرفتیم جایگاه ما در جدول با ذوب آهن جابه جا می شد.

وی ادامه داد: این امتیاز برای هر ۲ تیم حساس بود و البرز و ذوب آهن  با انگیزه کامل  و برای گرفتن نتیجه آمده بودند.

نایب رئیس هیات فوتبال البرز گفت: در نیمه اول از بازیکنان راضی نبودیم و دلیل آن نیز این بود که استرس نام ذوب آهن برای بازیکنان جوان ما به همراه داشت.

پیله ور افزود: به هر حال تیم هایی مانند  ذوب آهن، سپاهان و ملوان تیم‌های قدیمی هستند که در 2 بخش  بانوان و آقایان آنها همیشه مورد حمایت قرار گرفتند و تیم های دیگری نیز از جمله سیرجان در بخش بانوان همیشه جز بهترین ها بودند.

وی ادامه داد: به طور قطع استرس بازیکنان در مقابل این تیم ها همیشه ما را نگران می کند و در این مورد هم سعی کردیم از نظر روانی روی بچه ها کار شود که در بازی با ذوب آهن در نیمه اول این ضعف را در بازیکنان دیدیم.

پیله ور گفت: بر همین اساس در دقایق اول بازی ۲ گل را دریافت کردیم که گل اول مشکوک به آفساید بود و به همین دلیل بچه های ما ایستادند و منتظر نظر داور بودند که در نهایت منجر به گل شد، در آخرهای نیمه اول نیز بود که یک پنالتی را از دست دادیم که باز هم باید کارشناسان نظر بدهند چرا که در فیلم اینگونه دیده می شود که ۲گام دروازه بان به جلو آمده است.

وی گفت: به هر حال نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید و در وقت استراحت صحبت های تاکتیکی  و روانی روی بازیکنان موجب شد تا نیمه دوم کاملا متفاوت شود و بچه های ما سوار بر بازی شده و توانستیم کامبک خوبی را زده و  نتیجه را مساوی کنیم.