توسعه ورزش های همگانی در البرز نیازمند همکاری مسوولان است

شناسه خبر : ۱۱۰۷۴۹ چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۷

رییس هیات ورزش های همگانی البرز با اشاره به اجرای همایش ملی پیاده روی ایرانیان که مقرر شده ماهانه در شهرستان های این استان برگزار شود ،گفت: توسعه ورزش های همگانی با هدف افزایش سلامتی جسمی و روحی مردم نیازمند همکاری و حمایت مسوولان است.

«علیرضا رحمتی با بیان اینکه پیاده روی ایرانیان یک رویداد ملی است، اظهار داشت: این رویداد پس از یک وقفه طولانی مدت به دلیل شیوع ویروس کرونا در شانزدهم اردیبهشت جاری  در محمد شهر کرج برگزار که حضور مردم در آن بی نظیر بود.

وی اضافه کرد: در واقع هدف ما این بوده و هست که بتوانیم با توسعه فعالیت های بدنی و ایجاد شور و نشاط مردم را هر چه بیشتر به سمت ورزش سوق دهیم.

رحمتی گفت: بر همین اساس به دنبال این هستیم تا با اجرای برنامه هایی از جمله همایش های پیاده روی بار دیگر این نشاط را به جامعه برگردانده و شاهد گرایش دوباره مردم به سمت ورزش باشیم.

وی با بیان اینکه دومین همایش ملی پیاده روی ایرانیان ۲۰ خرداد ماه در شهرستان نظرآباد برگزار می شود تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است که باید خانواده های بیشتری در قالب این همایش ها شرکت کنند که برای رسیدن به این مهم نیاز است که مسوولان استانی کمک حال ورزش همگانی باشند تا بتوانیم آن را بین تمام اقشار جامعه گسترش دهیم.

 همایش ملی پیاده روی ایرانیان با عنوان یادواره غدیر از ۱۶ اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده و اختتامیه آن در ۱۸ آذر ماه  امسال برگزار می‌شود.