کسب مقام اول بازیگری مددجوی البرزی در جشنواره تئاتر زندان های کشور

شناسه خبر : ۱۱۰۷۹۷ دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۵

مدیر زندان قزلحصار کرج از کسب مقام اول بازیگری مرد توسط زندانی قزلحصار در جشنواره تئاتر زندان های کشور خبر داد.

اشکان کمالی  اظهار داشت: زندانی «ع . ه »  هنرمند پرتلاش عرصه نمایش و تئاتر قزلحصاری در مراسم اختتامیه نوزدهمین جشنواره تئاتر زندان های سراسر کشور که در استان قزوین برگزار شد موفق به کسب مقام اول بازیگری در نمایش نامه خوانی شد.

وی اضافه کرد: نمایش نامه خوانی با دهانی پر از سیب  تنها نمایش منتخب از استان تهران با بازیگری هنرمندانه زندانی ع. ه  توانست برای اولین بار نام قزلحصار را با هنر خویش به روی صحنه بیاورد.
کمالی در آیین تجلیل از این هنرمند مقام آور با ابراز خرسندی از موفقیت هنرمندانه این زندانی را قابل تقدیر دانست و افزود: این رویداد هنری و کسب مقام در بالاترین سطح زندان های کشور وظیفه را برای متولیان فرهنگی سنگین تر می کند.
وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به بالاترین رتبه های کشوری برنامه ریزی ساماندهی و آموزشهای تئوری و عملی  برای تحول و ارتقاء کیفیت آموزشهای هنری و فعالیتهای جنبی آن از جمله برنامه هایی است که در دستور کار اداره فرهنگی قرار گرفت.

وی گفت: نوزدهمین جشنواره تئاتر زندان های سراسر کشور از ۱۹ الی ۲۲ اردیبهشت ماه بمیزبانی استان قزوین در بخش،رقابتی تئاتر صحنه ای، خیابانی، عروسکی، نمایش نامه‌ خوانی، نقالی و پرده خوانی، تئاتر شورایی، نمایش تعزیه و تعزیه خوانی برگزار شد.