پنج واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی فردیس واگذار شد

شناسه خبر : ۱۱۱۱۴۵ پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۸

همزمان با سراسر کشور، پنج واحد مسکونی روز چهارشنبه در آیینی با حضور علیرضا عباسی نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل بهزیستی استان البرز در روستای فرخ آباد زیبادشت شهرستان فردیس به خانواده های نیازمند واگذار شد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز در حاشیه آیین واگذاری این واحدها گفت:  امروز آیین واگذاری ۲ هزار و ۸۳۶ واحد مسکونی  ویژه مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی کشور به مناسبت هفته بهزیستی به طور همزمان و در قالب ویدیو کنفرانس با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور در سراسر کشور برگزار شد و در روستای فرخ آبادزیبادشت فردیس نیز پنج واحد مسکونی به همت خیر بزرگوار پور کاشان ، بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان افتتاح شد.

وجیهه محمدی فلاح افزود:  این پنج واحد مسکونی هر کدام با زیربنای ۸۰ متر مربع ویژه خانوارهای دارای حداقل ۲ و چهار معلول در روستای فرخ آباد زیبادشت از توابع شهرستان فردیس تحویل شد.

وی افزود: امیدوارم با همت خیرین و هم افزایی و هم گرایی تمام دستگاهها و دست اندرکار موضوع مسکن در استان البرز برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی مرتفع شود.

وی اظهار داشت:سال گذشته ۲۵۶ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان البرز بر اساس روش های مندرج در دستورالعمل ستاد مسکن مددجویان بهزیستی کشور  واگذار شد و امسال نیز ۷۷ واحد مسکونی دیگر تحویل می شود.

محمدی فلاح افزود: بهزیستی استان البرز از ابتدای سال جاری تاکنون  ۳۰ واحد مسکونی به گروه های هدف و مددجویان واگذاری کرده  است.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی  در این آیین  گفت: مسکن یکی از نیازهای اساسی معلولان استان البرز است که  امسال دستگاه های اجرایی و خیرین البرز در این بخش گام های موثری برداشته اند.

علیرضا عباسی افزود: انتظار می رود در بخش فعالیت های اجتماعی دستگاه های اجرایی  و افراد خیر پای کار بیایند.

وی بیان داشت: یکی از ویژگی های استان البرز مهاجرپذیر بودن است که باید برای تامین نیازهای جمعیت امروز و فردای استان تلاش ها مضاعف شود.