البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ:

ضرورت توجه به روحیه مردم‌داری در برخورد با شهروندان

شناسه خبر : ۱۱۱۵۶۷ پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۹

آیین تودیع و معارفه شهردار شهر جدید مهستان برگزار شد.

 البرزی فرماندار ساوجبلاغ در این آیین ضمن گرامیداشت یاد شهدا و اظهار این‌مهم که از همه مردم و مسوولانی که به بنده در جهت خدمت به اهداف نظام‌مقدس جمهوری اسلامی و برنامه های دولت سیزدهم‌محقق گردد تقدیر و تشکر می نمایم‌گفت: از زحمات اعضای شوراهای اسلامی،در ۴ شهر از جمله شهر جدید مهستان و امام‌ جمعه این شهر تقدیر و تشکر می‌کنم.

البرزی اظهار کرد: از امام‌جمعه شهر به سبب دغدغه مندی و حساسیت ویژه خود در زمینه موارد مربوط به شهر مهستان نیز در جهت خدمت به مردم تشکر ویژه میکنم.

وی بیان کرد: برای ما هیچ چیز به اندازه مردم اهمیت ندارد ، خط قرمز،ما مردم‌ هستند به عنوان‌ولی نعمتان ما، و برای تامین رفاه مردم‌و اعطای حقوق مردم هیچ مذاکره و معامله ای نداریم و آنچه  خط،قرمز است مردم  و رفاهیات مردم است.

البرزی ادامه داد: شاید تقصیر ما مدیران امروزی باشد که اگر بعضی ها می گویند چرا مردم دهه اول انقلاب و دهه شصت متفاوتند، و من به این‌اعتقاد ندارم چرا که ما به عنوان خادمان مردم ، مدیران‌سال ۶۰ و همچون شهید رجائی و باهنر باشیم مردم‌ما همان مردم هستند و شاید مدیران قدری فرق کرده باشند و زندگی مدیران‌نسبت به مردم‌تا حدودی تفاوت ایجاد شده باشد ولی مردم همان مردمند، مردمی که نسل‌ جنگ‌نیستند اما از،بین‌آن‌ها شهدایی هم چون‌حاجی روییده است.

وی افزود:مقام‌ معظم رهبری به این‌نسل خیلی امیدوار است و معتقد است اگر این‌نسل بهتر از نسل اول انقلاب نباشد بدتر هم نیست.

البرزی تصریح کرد: با این اعتقاد و رویکرد کارمان را در حوزه شهرستان ساوجبلاغ شروع کردیم .

فرماندار ساوجبلاغ خبر داد: ستاد توسعه پایدار شهرستان  ساوجبلاغ شکل گرفته است که در این‌ستاد در کنار کار حوزه فرمانداری شهرستان، این ستاد امروز حداقل به انداره سه برابر مجموعه یه فرمانداری در ادوار گذشته در حال فعالیت است .

البرزی گفت: این ستاد هم‌اتاق فکر است و هم اتاق اجرا و همزمان هم‌برنامه ریزی ها انجام‌نی شود و هم‌به صورت میدانی بدان‌جامه عمل می پوشانیم و با شدت تحقق تصميمات و اجرایی شدن‌آن‌رصد می کنیم.

ایجاد کارگروه عمرانی و زیربنایی از،ویگرکس مواردی بود که فرماندار ساوجبلاغ از آن‌یاد کرده و اظهار کرد: کارگروه حمایت از صنعت و سرمایه گذاری ، کارگروه بررسی و مقابله با آسیب های اجتماعی و ....از دیگر کارگروه‌هایی بود که فرماندار ساوجبلاغ در جهت ایجاد خدمات رسانی هر چه بیشتر به مردم‌از آن‌ یاد کرد.

البرزی تصریح کرد: نیازهای مردم شهرستان از جمله نیازهای شهر جدید مهستان‌در ابن کارگروه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

وی در آخر گفت: از،خدمات دکتر آسوبار و همچنین سرپرست شهرداری تشکر می‌نمایم و امیدوارم‌شهردار جدید موفق و موفق تر از قبل عمل کنند جرا که ما دغدغه ا جز خدمت به مردم‌نداریم و توصیه بنده به شهردار جدید این است که روحیه مردمداری را در بین خود داشته باشید و از مردم‌ به عنوان ولی نعمتانمان فتثله نگیریم.