پیام فرمانده انتظامی استان البرز به مناسبت هفته دفاع مقدس

شناسه خبر : ۱۱۱۷۱۹ سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۲

سردار "عباسعلی محمدیان" فرمانده انتظامی استان در پیامی به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس بیان داشت : دفاع مقدس ملت ایران، افسانه شکست ناپذیر ابرقدرت های سلطه گر جهانی به ویژه آمریکا را درهم شکست و یک معیار و تجربه آموزنده و الهام بخش فراروی ملل و جوامع تحت ظلم و ستم قرار داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این پیام آمده است : دوران هشت ساله دفاع مشروع امت سلحشور ايران در حفظ و اعتلاي نظام مقدس اسلامي و حراست از مرزهاي عزت و شرف اين مرز و بوم، به مثابه يکي از حساس ترين و بارزترين برهه هاي حيات راستين اين ملت، همچون نگيني تابناک، تا هميشه زمان، بر تارک تاريخ حماسه و ايثار و پايداري آزادگان جهان مي درخشد.
دفاع امت اسلامي ايران در برابر تجاوز همه جانبه دشمنان اسلام، در تاريخ افتخار آفريني مبارزات حق طلبانه يک ملت سترگ، فروزان خواهد بود.
پايداري ايران اسلامي که برخاسته از روح وحدت و ايمان بود، در سايه هدايت هاي رهبر انقلاب اسلامي،‌ حضرت امام خميني (ره) شکل گرفت و باعث احياي يک مکتب سازنده و نهضت هاي آرمانگرا و ايدئولوژي جهانگير شد.
حماسه دفاع مقدس، فرياد بيدادگري بود که وجدان هاي آگاه و بيدار را راسخ تر و دل هاي غبار گرفته و زنگار زده را متنبّه و جان هاي پژمرده را بيدار کرد تا به حراست از کيانشان برخيزند.
دفاع مقدس ملت ایران افسانه شکست ناپذیری ابرقدرت های سلطه گر جهانی به ویژه آمریکا را درهم شکست و یک معیار و تجربه آموزنده و الهام بخش فراروی ملل و جوامع تحت ظلم و ستم قرار داد به گونه ای که آنها با گذشت 31 سال از دفاع مقدس ملت ایران به نیکی دریافته اند چگونه با دست های خالی و با توکل به خداوند متعال و وعده های الهی می توان به جبهه ای متشکل از قدرت های به اصطلاح بزرگ فائق آمد و در مسیر بالندگی پیشرفت و رسیدن به قله های افتخار و سربلندی قرار گرفت .
سردار محمدیان در پایان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به غیور مردان و شیرزنان ایران اسلامی به ویژه ایثارگران استان البرز، از مهم ترين دستاوردهاي بين المللي اين حماسه را شناساندن انقلاب اسلامي عنوان کرد ؛ انقلابي نوپا که به يکبار ره صد ساله پيمود و با ايستادگي در برابر قدرت هاي بزرگ، خود را به عنوان نظامي مردمي و قدرتمند شناساند .