سرمربی شهدای رزکان:

برای قهرمانی لیگ دسته دوم می‌جنگیم

شناسه خبر : ۱۱۱۷۷۷ یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۲

سرمربی تیم شهدای رزکان با بیان اینکه بازیکنان تیم از استعدادهای بومی هستند، گفت: تلاش و هدف‌گذاری ما در فصل جدید قهرمانی در لیگ دسته دو و صعود به لیگ دسته یک است.

محسن کریمی رزکانی، سرمربی تیم شهدای رزکان در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه ۹ نفر از بازیکنان کلیدی شهر را از دست داده‌ایم، گفت: ۵۰ درصد بازیکنان خوب تیم را از دست داده‌ایم، ۲ نفر دیگر از بازیکنان تیم نیز هم رباط صلیبی پاره کرده اند و مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه از بازیکنان نام آور کشور در تیم شهدای رزکان جای گرفتند، افزود: مابقی اعضای تیم از استعدادهای بومی استان انتخاب شده اند.

سرمربی تیم شهدای رزکان با اشاره به اینکه با همین بازیکنان حرف برای گفتن داریم، یادآور شد: شهرت بازیکنان در مرحله بعدی قرار می‌گیرند و اولویت ما تلاش بازیکن و استعداد آن‌ها است.

کریمی در بخش دیگری با اشاره به اینکه برای موفقیت و قهرمانی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود، گفت: فصل پیش هم در یک قدیمی قهرمانی بودیم که در نهایت موفق به کسب مقام سوم شدیم.

این مقام مسؤول در بخش پایانی خود با توجه به نزدیک بودن جام جهانی قطر، بیان کرد: سرمربی امروز تیم ملی با ایران و تیم ملی آشنا است، امیدوار هستیم نتایج خوبی در جام جهانی کسب کنیم.