عمده درخواست‌های مردمی از نماینده قوه قضاییه در البرزمربوطه به حوزه کیفری است

شناسه خبر : ۱۱۱۹۲۵ پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۵

رییس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه عمده مشکلات مردم شهر گرمدره مربوط به حوزه کیفری و خانواده است، گفت: ایجاد مجتمع قضایی در این منطقه در روند پیگیری پرونده‌های قضایی گرمدره و تسهیل تردد شهروندان تأثیر گذار خواهد بود.

حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، در خاشیه برپایی میز خدمت در مسجد گرمدره، در جمع اصحاب رسانه با شاره به اینکه در این دیدار مردمی مشکلات بیش از ۹۰ نفر از مراجعه کنندگان گرمدره ای مورد بررسی قرار گرفت، گفت: عمده درخواست‌های مطرح شده در حوزه کیفری، خانوادهو برخی طرح دغدغه‌ها و شکایات در خصوص ادارات بود.

وی با بیان اینکه برخی از مشکلات گرمدره به دلیل نبود مجتمع قضایی نیازمند بررسی در کرج است و فعلا ظرفیت شورای حل اختلاف در این منطقه فعال شده، تصریح کرد: ایجاد مجتمع قضایی مستقل می‌تواند در رفع مشکلات قضایی و کاهش تردد شهروندان تاثیر بسیار مهمی داشته باشد که یکی از برنامه‌های آتی دادگستری کل استان است.

فاضلی هریکندی با یادواری اینکه دیدارهای مردمی وی و مدیران قضایی استان همچنان با حضور در کلیه حوزه های قضایی ادامه خواهد داشت گفت: بررسی و رسیدگی به درخواست های مردمی در دیدارهای مستقیم، تسهیل دسترسی به مسؤولان قضایی است که گاهی به دلایلی امکان آن برای همه شهروندان فراهم نیست.