نقش سربازان گمنام (عج) یکی از مهمترین مجاهدت های دوران بعد از انقلاب است

شناسه خبر : ۱۱۲۶۰۱ سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۵

سربازان گمنام امام زمان(عج) لقبی است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) به کارمندان وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی لقب دادند و بر لزوم حفظ و حراست از دستاوردهای ارزشمند اسلام و انقلاب در جمهوری اسلامی تاکید فرمودند.

به گزارش شهروندالبرز و به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات استان البرز، سربازان گمنام امام زمان(عج) لقبی است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) به کارمندان وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی لقب دادند و بر لزوم حفظ و حراست از دستاوردهای ارزشمند اسلام و انقلاب در جمهوری اسلامی تاکید فرمودند.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز تا به امروز اقدامات بسیار ارزشمندی از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) در کشور، انجام و روز به روز بر اقتدار و صلابت ایران اسلامی به عنوان یک جزیره امن در منطقه ناامن خاورمیانه افزوده شده است.

اکثریت قریب به اتفاق جامعه،سربازان گمنام امام مهدی(عج)  را نمی‌شناسند ولی همه روزه تاثیر و نقش مهم این قشر در ایجاد امنیت پایدار برای جامعه را به خوبی لمس می کنند.

مردم ما از صمیم قلب و با نهایت خلوص و ایمان خود دعا می‌کنند که خداوند متعال تمامی تامین کنندگان امنیت کشور بویژه سربازان امام زمان(عج) را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و ایجاد امنیت پایدار در کشور و منطقه را موفق گرداند.

خانه مطبوعات استان البرز نیز هفته سرباز گمنام امام زمان عج را به تمامی این عزیزان تبریک عرض می کنیم.