آزاد فلاح در آیین بوستان بانوان؛

استاندار البرز با تهیه نردبان هیدرولیکی ۳۳ متری از محل اعتبارات استانی و ملی مساعدت کند

شناسه خبر : ۱۱۲۸۹۸ پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۵

رییس شورای اسلامی شهرستان نظرآباد گفت: با توجه به نیاز مبرم این شهرستان ، استاندار البرز با تهیه نردبان هیدرولیکی ۳۳ متری آتش نشانی از محل اعتبارات استانی و ملی مساعدت کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر نظرآباد، آزاد فلاح در آیین بهره برداری از بزرگترین بوستان بانوان استان البرز واقع در شهر نظرآباد که با حضور مقامات استانی برگزار شد ، اظهارداشت:یکی از گام ها و اقدامات اساسی این دوره از شورا، نگاه تخصصی به بودجه می باشد که به فضل الهی بودجه سال ۱۴۰۲ با اعتباری در حدود ۴ هزار میلیارد ریال که رشدی ۴ برابر نسبت به سال آغاز دوره ششم شورای شهر یعنی سال ۱۴۰۰ داشته است.

رییس شورای اسلامی شهرستان نظرآباد اذعان کرد: بودجه ای که در حدود ۷۰ درصد آن در موضوعات عمرانی پیش بینی شده و به مسائل اجتماعی و فرهنگی نیز توجه خاصی شده است.

آزاد فلاح بیان کرد: شورای اسلامی شهر نظرآباد در مسیر خدمت صا‌قانه و در شان شهروندان عزیز استوار و محکم قدم بر میدارد و ان شالله در سال جاری علاوه بر بهره برداری از پروژه های در حال ساخت پروژه های جدید و زیربنایی را آغاز خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: جا دارد از زحمات دکتر صفری شهردار، معاونین ایشان و همه کارکنان مجموعه مدیریت شهری تشکر و قدردانی نمایم و همچنین مراتب سپاس خود را از همراهی و همیاری دستگاه های مختلف علی الخصوص استاندار محترم ، امام جمعه محترم ، نماینده محترم مجلس ، فرماندار محترم و اعضای محترم شورای تامین ابراز نمایم .

این مقام مسئول تصریح کرد: از محضر جناب آقای دکتر عبدالهی استاندار محترم با توجه به نیاز مبرم شهر درخواست می نمایم در راستای خدمات رسانی بهتر و مطمئن تر سازمان آتش نشانی شهرداری نظرآباد با تهیه نردبان هیدرولیکی ۳۳ متری از محل اعتبارات استانی با ملی مساعدت لازم را مبذول فرماید.

وی یادآور شد: اعضای شورای اسلامی شهر نظرآباد به فضل الهی و در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) همچون ۲۴ ماه گذشته در خدمت به مردم عزیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.