۶ اوباش سابقه دار نظرآباد البرز دستگیر شدند

شناسه خبر : ۱۱۲۹۳۹ پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۶ اوباش سابقه دار در یک عملیات ضربتی توسط ماموران سازمان اطلاعات فراجا در شهرستان نظرآباد در این استان خبرداد.

سردار "حمید هداوند" اظهار کرد : در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر شرارت، درگیری و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط تعدادی اراذل واوباش سابقه دار در نظرآباد، بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی سه تیم عملیاتی سریعاً در محل حاضر و ۶ اوباش نامی دستگیر شده و چهار تیغه سلاح سرد از آنان کشف کردند.

هداوند با بیان اینکه ایجاد مزاحمت و یا سلب آسایش عمومی شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطر نشان کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد افراد شرور و اوباش با قدرت پوشالی و کذایی خود، امنیت و آرامش شهروندان را مختل کنند.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۴ فقره سرقت در ساوجبلاغ

۶ اوباش سابقه دار نظرآباد البرز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری ۲ نفر از سارقان اماکن خصوصی با ۲۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "علی سلیمانی " گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان ساوجبلاغ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: پس از آغاز تحقیقات، کارآگاهان با انجام چندین شبانه روز اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، در نهایت موفق به شناسایی یک نفر از سارقان شدند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: با شناسایی مخفیگاه این سارق شناسایی شده با هماهنگی مقام قضائی در خرمدشت کرج دستگیر و به پلیس آگاهی ساوجبلاغ منتقل شد.

وی بیان کرد : متهم ابتدا منکر هرگونه سرقت شد اما در مواجه با مدارک و مستندات موجود و در بازجوئی های ماموران به ارتکاب ۲۴ فقره سرقت از باغات و اماکن خصوصی خالی از سکنه در سطح شهرستان ساوجبلاغ با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد.

وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.