برگزاری شورای آموزش و پرورش استان البرز با حضور وزیر - گزارش تصویری

شناسه خبر : ۱۱۳۶۱۶ یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۱

استان البرز ، میزبان حضور رضا مراد صحرایی ، وزیر آموزش و پرورش بود و افتتاح مدرسه خیری نیکنام ، افتتاح مدارس خیری مهندس دمیرچی ، افتتاح نظام دوری آموزش ابتدایی (متمرکز کشوری) ، حضور در همایش نو معلمان ، حضور در شورای آموزش و پرورش ، افتتاح درمانگاه فرهنگیان ، دیدار با نماینده ولی فقیه استان البرز و سخنرانی در راهپیمایی سراسری حمایت از غزه در استان البرز ، از جمله اهداف سفر نیم روزی وزیر آموزش و پرورش ، به استان البرز بود .

به گزارش شهروندالبرز، رضا مراد صحرایی ، وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز که ، در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد ، چالش ها و ظرفیت های پیش روی نظام تعلیم و تربیت را مورد بررسی قرار داد .

وی ، همچنین با اشاره به کمبود معلم در برخی مدارس استان البرز ، گفت : از جمله دلایل این مشکل ، افزایش بازنشستگی معلمان است که ، موجب کمبود نیروی انسانی در مدارس شده است .

وزیر آموزش و پرورش ، افزود : در طی ۲ مرحله ، جذب معلم و همچنین استفاده از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان در سال جاری انجام شده است و توانستیم ۷۵ هزار نفر را جذب کنیم . و از مدتی پیش ، برای جذب معلم در سال آینده برنامه ریزی میکنیم .

 

عکاس: نگار اصغری