درگیری زوج کرجی منجر به قتل شد

شناسه خبر : ۱۱۳۶۴۳ یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۳

رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری شخصی که در درگیری خانوادگی، اقدام به قتل همسرش کرده بود، در شهرستان کرج خبر داد.

سرهنگ "حکمت الله شجاعی" روز شنبه گفت: روز ۲۸ آبان ماه سال جاری خبری مبنی بر قتل خانمی میانسال در منطقه کیانمهر کرج به مرکز پیام پلیس آگاهی اعلام و بلافاصله ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حکایت از این داشت که در پی درگیری یک زوج میانسال در منطقه کیانمهر کرج، مرد خانواده با یک جسم سخت به سر همسرش ضربه وارد کرده و منجر به فوت نام برده شده است.
شجاعی اضافه کرد: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی قاتل که پس از قتل متواری شده بود در مخفیگاهش دستگیر شد.
وی بیان کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی ضمن اعتراف به قتل همسرش، علت این حادثه را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.


کشف پنج کیلوگرم ماده صنعتی مخدر شیشه در البرز

درگیری  زوج کرجی منجر به قتل شد


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از توقیف یک دستگاه کامیونت حامل حدود پنج کیلو گرم ماده مخدر صنعتی شیشه در آزادراه کرج - قزوین (شهید فلاحی) خبر داد.

سرهنگ "علی سلیم‌پور" گفت: به دنبال اقدامات مشترک اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و استان البرز مشخص شد که یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار مواد مخدر در حال انتقال مقدار قابل توجهی مواد روانگردان شیشه به وسیله یک دستگاه کامیونت به استان البرز است.
وی افزود: در ادامه با ردزنی خودرو حامل مواد مخدر، ماموران در محورهای مواصلاتی منتهی به استان البرز مستقر و پس از شناسایی کامیونت مورد نظر در یک اقدام غافلگیرانه آن را در آزادراه کرج -قزوین متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز اضافه کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف حدود پنج کیلوگرم مواد روانگردان شیشه شدند.
سلیم پور افزود: متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.