بازدید شهردار کرج از روند راه اندازی BRT

شناسه خبر : ۱۱۳۶۴۴ یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۴

شهردار کرج طی بازدید از روند راه اندازی مسیر ویژه اتوبوس تندرو (BRT) در حدفاصل میدان حصارک تا پایانه شهید سلطانی، خواستار تسریع در اجرای پروژه با حداقل عوارض ترافیکی و ایجاد مشکلات برای شهروندان شد.

مهرداد کیانی با بیان اینکه فاز نخست بی آر تی در کرج به طول تقریبی ۳۰ کیلومتر و مشتمل بر ۳۹ ایستگاه پیش بینی شده است که ترافیک را در محور پرتردد خیابان شهید بهشتی کاهش خواهد داد، گفت: به موازات انجام اصلاح هندسی ها و آماده سازی مسیر و احداث ایستگاه ها، خریداری اتوبوس ها نیز با مساعدت شورای شهر به خوبی پیش می رود و نتیجه کار بسیار رضایت بخش خواهد بود.

 

این مسئول ادامه داد: راه اندازی بی آر تی و همچنین تکمیل قطار شهری و بهره برداری از فاز نخست کنارگذر شمالی که کارکرد درون شهری دارد، کیفیت سفرهای درون شهری در سطح کلانشهر کرج را بهبود بخشیده و به فروکش ترافیک، آلودگی هوا و نارضایتی شهروندان کمک شایانی می‌کند؛ باید پذیرفت که تحولات اساسی در تقویت زیرساخت های حمل و نقل عمومی در حال وقوع می باشد.

 

کیانی تصریح کرد: به حمد الهی امروز در گوشه گوشه شهر شاهد اجرای پروژه های متنوع عمرانی، خدماتی و زیرساختی هستیم و شهرداری کرج با رشد درآمدی و تاکید بر درآمدزایی پایدار اعتبار ویژه ای را به پروژه های سطح شهر تزریق نموده و با افتخار اعلام می کنیم که پروژه غیرفعالی نداریم.