شهردار کمالشهر:

پیگیری مطالبات به حق مردم تا حصول نتیجه/ماحصل دیدارهای مردمی، کاستن دغدغه های شهروندان

شناسه خبر : ۱۱۳۶۴۷ پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۳

مهندس اسدی در اولین دیدار باشهروندان که در معیت امام جمعه ،ریاست واعضای شورای شهر درمسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) خرمدشت برگزارشد،با بیان این مطلب افزود:هدف از برگزاری این نشست های صمیمی و بی پرده با شهروندان شنیدن مشکلات و درد دلهای این عزیزان است.

 

 

شهردار کمالشهر در ادامه افزود:بنده و دیگر خادمان مردم در مجموعه مدیریت شهری همواره پذیرای انتقادها و مشکلات شهروندان،در شهرداری و شورای اسلامی هستیم.

مهندس اسدی در ادامه گفت:برگزاری این نشست‌ها با محوریت مساجد می‌تواند منتج به نتایج مطلوب گردد زیرا این تبادل نظر و بجث و گفتگو در خصوص مشکلات شهری ،مردم را از پیگیری های مدیران شهری و مفادقاتونی امور مطلع ساخته و مسولین را نیز از نزدیک با دغدغه ها و اولویتهای درخواستهای مردمی آشنا می‌سازد.

در ادامه این نشست،مشکل رفع سد معبر توسط شهروندان مطرح و مهندس اسدی در پاسخ گفت: با افزایش نظارت در این بخش ،شهروندان از حق قانونی خود در معابر شهر بهره مند خواهند شد ،که این امر ،یاری شهروندان و کسبه محترم را می طلبد.

وی درپاسخ به دیگر مطالبات مردم در خصوص افزایش اتوبوس برای کمالشهر ،پیگیری خط تند رو اتوبوس brt گفت: اتوبوسها متعلق به سازمان اتوبوسرانی کرج بوده که طی قراردادی با نظارت مسولین ذیربط ، با ماهمکاری میکنند .لازم بذکر است باپیگیری های مدیریت شهری وهمکاری شهرداری کرج ،خط brt بزودی راه اندازی شده و این خط تا میدان شهید بهشتی کمالشهر امتداد خواهد یافت و بخشی از ترافیک کمالشهررا مرتفع خواهد نمود .

در ادامه شهردار کمالشهر در خصوص گلایه مندی شهروندی به آسفالت سطح شهر و جدولگذاری گفت: ما با خرید ماشین آلات بروز سعی داریم اقدامات عاجلی را در حوزه عمران انجام دهیم ،با این هدف زیرسازی فجر 16، مناطقی از خرمدشت پیشاهنگی و معابر اصلی انجام پذیرفته و باتوجه به قراردادی که منعقد گردیده، انشاله با حدود 22هزار تن آسفالت به ارزش 50 میلیارد وتومان در طرح بزرگ نهضت آسفالت ، معابر اصلی و فرعی را آسفالت نموده و مشکل را به حداقل خواهیم رساند.

وی در خصوص جمع آوری سگهای بلا صاحب که یکی از دغدغه های مهم شهروندان بود، گفت: طی قرادادی که منعقد گردیده طی کمتر از یکماه اخیر ،بیش از 200 قلاده سگ زنده گیری و تحویل حلقه دره شده است و این طرح تا حصول نتیجه مطلوب ادامه خواهدداشت .

شهردار کمالشهر در پاسخ به پرسش شهروندی در خصوص افزایش فضاهای ورزشی گفت: باهدف ارتقاء سرانه ورزش در کمالشهر با عنایت به تراکم بالاو مهاجر پذیری کمالشهر ، تملکاتی در دست بررسی و اقدام است که به سمع و نظر شهروندان محترم خواهد رسید.

وی در دامه گفت:با هدف ارتقاء ارائه خدمات به شهروندان محترم ، شهرداری آماد گی کامل دارد تا با مشارکت بخش خصوصی در ساخت اماکن ورزشی ، فرهنگی و همچنین درمانی اقدامات لازم را مبذول نماید .

شهردار کمالشهر در ادامه خاطرنشان کرد:در راستای احترام‌ به خواسته ها و مطالبات به حق مردم،بنا بر تصمیمات اتخاذ شده،مقرر گردید یکماه پس از برگزاری جلسات در مساجد،جلسه تکرار شده و مسولین به بیان اقدامات صورت گرفته در خصوص رفع مشکلات شهر ،مطروحه در مسجد،اطلاع رسانی نمایند.

افزایش سطل های زباله سطح شهر، ایجاد پارک ابتدای جاده قزلحصار ، پیشنهاد تملک ملک ابتدای میثم 5 خرمدشت و بازگشایی آن و همچنین تملکات در سطح شهر از دیگر مواردی بود که مهندس اسدی به آن پاسخ داد .