محمدرضا کاشف رییس شورای اسلامی شهر هشتگرد :

جشنواره ملی فرهنگی هنری چشمه هشتگرد به ایستگاه پایانی رسید

شناسه خبر : ۱۱۳۷۵۹ یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۸

آیین اختتامیه جشنواره ملی فرهنگی هنری چشمه هشتگرد به همت شورا و شهرداری هشتگرد ‌درسالن‌۹دی‌ با حضور هنرمندان صاحب‌نام کشور برگزار و نفرات برتر در بخش مختلف برگزار شد.

به گزارش شهروند محمدرضا کاشف رییس شورای اسلامی شهر هشتگرد در گفت و گوی اختصاصی با شهروند در حاشیه این جشنواره ضمن اشاره به فعالیت ها و برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری این جشنواره ملی گفت: ما بعد از گذر از 5 ماه که این جشنواره کار خود را آغاز کرد توانستیم در چهار بخشی که مد نظر بود و اعلام شده بود بالغ بر یک هزار اثر را از سراسرکشور دریافت کنیم که این آثار خوشبختانه بسیاری از آن کم نظیر و بسیاری نیز با کیفیت در نوع خود بودند.

کاشف بیان کرد: بسیاری از آثار ارسالی به این جشنواره برای اولین بار ارایه می شد و از تازه گی برخوردار بود.
وی تصریح کرد: از همه هنرمندان و اصحاب رسانه که در اطلاع رسانی و برگزاری این جشنواره کم نظیر ما را یاری کردند تشکر می کنم.
رییس شورای اسلامی شهر هشتگرد گفت: هنرمندان بسیار خوب و ارزنده کشور در این جشنواره شرکت کرده و حضور یافتند که از تمامی آنان برای هر چه باشکوهتر شدن اختتامیه جشنواره چشمه و همچنین بالا بردن سطح کیفی و پربازدیدتر شدن این ایین تشکر می کنم.
کاشف اظهار کرد: این آیین شروعی خواهد بود برای برگزاری و استمرار فعالیت های فرهنگی در سطح شهر هشتگرد که امیدوارم با تلاش و همت هنرمندان و مسوولان فرهنگی در آینده نیز پیگیری و دنبال شود.
وی همچنین بیان کرد: امتداد مسیر ما در موضوعات فرهنگی بدون شک ادامه خواهد داشت و امیدوارم جشنواره چشمه روزی سی سالگی خود را نیز تجربه کند.
این مسوول تصریح کرد: شهر هشتگرد از ظرفیت های فرهنگی بالایی برخوردار است و باید زیرساخت های فرهنگی به صورت برنامه ریزی شده پیگیری و دنبال شود تا شاهد شکوفایی هر چه بیشتر فرهنگ و فعالان فرهنگی در سطح این شهر هنرپرور باشیم.
آراء هیئت داوران نخستین جشنواره فرهنگی هنری چشمه بخش تئاتر صحنه‌ای:
بخش موسیقی :رتبه دوم، لوح تقدیر و جایزه نقدی علی خاتمی،رتبه اول، لوح تقدیر جایزه نقدی و تندیس جشنواره پژمان پهلوان،بخش طراحی صحنه:رتبه سوم، لوح تقدیر و جایزه نقدی رضا رباط،رتبه دوم لوح تقدیر و جایزه نقدی داوود ابراهیمی،رتبه اول لوح تقدیر جایزه نقدی و تندیس جشنواره سعید معروف پور،بخش بازیگری زن:رتبه سوم لوح تقدیر و جایزه نقدی فروزان حسینی،رتبه دوم لوح تقدیر و جایزه نقدی مژگان چارانی،رتبه اول لوح تقدیر جایزه نقدی و تندیس سپیده توکلی،بازیگری مرد،رتبه سوم لوح تقدیر جایزه نقدی علیرضا داننده فرد برای بازی در نمایش شیدایی و پژمان پهلوان برای بازی در نمایش هشت خان،رتبه دوم لوح تقدیر و جایزه نقدی محمد نیکویی،رتبه اول لوح تقدیر جایزه نقدی و تندیس مهدی جاوید،
بخش نمایشنامه‌نویسی:رتبه دوم لوح تقدیر و جایزه نقدی داوود ابراهیمی،رتبه اول لوح تقدیر جایزه نقدی و تندیس جشنواره سارا خیری،هیئت داوران نخستین جشنواره فرهنگی هنری چشمه بخش تئاتر صحنه‌ای
دکتر محمود دهقان هراتی، علی یدالهی،اصغر گروسی و ... .