دستگیری جاعلان اسناد در البرز

شناسه خبر : ۱۱۳۸۱۷ سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۹

فرمانده انتظامی البرز از شناسایی و دستگیری اعضای ۲ باند کلاهبرداری ملکی که با جعل سند اقدام به فروش مال غیر در این استان کرده بودند خبر داد.

به نقل از پلیس البرز ، سردار "حمید هداوند" روز سه شنبه گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی اداره مبارزه با جعل کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مشخص شد که ۲ باند کلاهبرداری ملکی در روستاهای شهرستان ساوجبلاغ اقدام به جعل اسناد و فروش مال غیر می‌کنند.
وی افزود: با بررسی موضوع توسط اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی، هشت نفر از اعضای این باند شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز در خصوص شگرد این باندهای کلاهبرداری گفت: با توجه تسلط این افراد به قوانین ملکی، از طریق دور زدن قانون با جعل اسناد اقدام به دریافت سند تک برگ نموده و با چندین مرحله خرید و فروش ملک در بین خود، اقدام به فروش ۲ قطعه زمین با مساحت بالا به مالباختگان کرده بودند.
هداوند یادآور شد: ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط این افراد بیش از ۸۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

 دستگیری اوباش قمه به دست در کرج

جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اوباش قمه به دست در کرج خبر داد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" گفت: در پی دریافت اخباری مبنی ایجاد بی‌نظمی و اختلال در امنیت عمومی توسط یکی از اوباش منطقه گلدشت، دستگیری نامبرده در دستور کار سازمان اطلاعات فراجا در استان قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم در منطقه گلدشت شناسایی و با هماهنگ مقام قضایی دستگیر شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف چند تیغه سلاح سرد از مخفیگاه متهم، گفت: در تحقیقات تکمیلی این اوباش به برهم زدن نظم و امنیت عمومی از طریق درگیری خیابانی و قدرت نمایی با سلاح سرد اعتراف کرد.