دکتر یوسف زاده مدیرکل فن آوری اطلاعات استان البرز:

برای ایجاد زیرساخت ها سواد اطلاع رساني و ایجاد زیرساخت ها در این بخش مهم و ضروری است

شناسه خبر : ۱۱۳۸۶۶ یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۵

مدیر کل فن آوری و اطلاعات استانبا بیان این که این پروژه پروژه ای زیربنایی است و با تمام زیرمجموعه اش برمی‌گردد به توسعه ارتباطات گفت: در دولت سیزده م برای اولین بار می‌بینیم هنوز توسعه این امر در تهران شروع نشده در استان البرز از جمله در شهرهای چهارباغ و محمدشهر و کمالشهر آغاز و برخی از آنها تمام‌ هم شده که از همکاری شهرداری کمال تشکر را دارم.


یوسف زاده اظهار کرد: در چندسال آینده احتمالا به ندرت پیش می آید برای مشکلات پزشکی به دلیل پیشرفت‌های الکترونیک به پزشک به صورت حضوری مراجعه کنیم چرا که بسیاری از فرایندها برخط خواهد بود و اگر زیرساخت‌ها مهیا نباشد با مشکل برمیخوریم.


وی اطلاع رسانی و ایجاد سواد اطلاع رسانی را از جمله موارد مهمی برشمرد که در استفاده از فعالیت های نوین و دستاوردهای ان در توسعه شهری باید مورد توجه قرار گیرد .

وی بیان کرد: برای ایجاد زیرساخت ها سواد اطلاع رساني و ایجاد زیرساخت ها در این بخش مهم و ضروری است.


این مسوول با طرح این مساله که امروزه در دور افتاده ترین روستاهای کشور کسب و کارها میتوانند درآمدزا باشند و مهم نیست در کدام ‌نقطه باشیم تصریح کرد: برای برآوردن و توسعه این امر باید بیش از پیش تلاش کنیم.


یوسف زاده گفت: یکی از زیرساخت های مهم در این عرصه توسعه ارتباطات و فن آوری اطلاعات است.


وی ادامه داد: هم اکنون در کشور ما ۹ اپراتور در توسعه فیبر داریم که ايرانسل به عنوان قدرتمندترین ا در کنار سرعت‌ و کیفیت قرار دارد.


مدیرکل فن آوری اطلاعات استان البرز در آخر اظهار کرد: حتا در ۵۰ سال آینده این زیرساخت‌ها کارگشا خواهد بود.