بازگشت به کار یک هزار و ۵۳۷ کارگر در البرز

شناسه خبر : ۱۱۳۹۴۷ سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۱

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز اعلام کرد: با احیای واحدهای راکد تولیدی و صنعتی این استان، یک هزارو ۵۳۷ کارگر در ۹ ماهه سال جاری به محل کار خود بازگشتند.

 عزیزالله افضلی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز افزود: ۷۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد طی ۹ ماهه سال جاری در البرز احیا شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: با توجه به ضرورت وجود امنیت و حمایت از فعالیت اقتصادی واحدهای تولیدی و صنعتی، انتظار داریم دستگاه های اجرایی و بانک ها در راستای تسهیلگری فعالیت فعالان اقتصادی گام بردارند.

وی بیان کرد: امسال ٩٦ نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز با ٣٣٦ مصوبه برگزار شده که ٩٢ درصد از مجموع این مصوبات محقق شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز ادامه داد: خوشبختانه با هم افزایی دستگاه ها و بانک ها شاهد شتاب در احیای واحدهای تولیدی راکد این استان هستیم .

افضلی ادامه داد: احیای واحدهای راکد و افزایش اشتغالزایی از مهم ترین اهداف ستاد تسهیل و رفع موانع استان البرز است که باید تحقق آن ها به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.
در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز ۶ پرونده صنعتی و تولیدی با مشکلاتی در حوزه های مختلف مالی و بانکی، امور مالیاتی، تامین اجتماعی و امثال آن مورد بررسی قرار گرفت.