حمیدرضا شمخالی مدیر هتل گاجره

به زودی از تمام ظرفیت های هتل بزرگ گاجره به نفع استان استفاده خواهد شد

شناسه خبر : ۱۱۴۰۱۱ شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۷

حمیدرضا شمخالی مدیریت هتل بزرگ گاجره استفاده از تمام ظرفیت های این هتل را در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش شهروند البرز حمیدرضا شمخالی در حاشیه بازدید از غرفه استان البرز در نمایشگاه بین المللی تهران با اشاره به اینکه هتل گاجره بزرگترین هتل کوهستانی کشور بوده است ،اظهار داشت: این هتل با مساحت ۱۲۲ هزار متر مربع و امکانات متنوع بسیار زیاد با ظرفیت ۱۶۸ تخت فعال ،رستوران ۱۳۲صندلی ،سفره خانه سنتی با ظرفیت ۳۵ نفر و سالن ورزشی، پارک تندرستی، پارک تندستی و جاده سلامت بسیار بزرگ‌بوده است.

 

وی افزود: در مجموعه هتل گاجره ۲ سالن همایش با ظرفیت های ۵۰و ۱۱۰ نفری بوده است که در سال گذشته ۴۰ برنامه ملی در این سالن ها برگزار شده است.
مدیر هتل گاجره عنوان کرد: بخشی از هتل زیر بار بهره برداری نرفته است و در حال بازسازی بوده است ،افزود: حدود۱۸۰۰ متر مجموعه آبی هتل گاجره از اردیبهشت ماه سال آینده فعالیت بازسازی آن انجام می شود.


شمخالی با اشاره به اینکه در مجموعه گاجره سالن مرکزی همایش ها با مساحت ۵ هزارو ۸۰۰ متر در دستور کار قرار دارد، گفت: آپارتمان های این هتل که حدود ۱۸ واحد آپارتمان ۹۰متری و ۱۰۰متری نیز است اگر زیر بار آماده سازی برود حدود ۲۰۰ تخت به مجموعه ظرفیت استان اضافه خواهد شد.


مدیر هتل بزرگ گاجره با اشاره به اینکه در بحث بازسازی در سنوات گذشته با کسری بودجه مواجه بوده ایم که با ورود مدیر عامل جدید قرار است از کل ظرفیت مجموعه هتل بزرگ گاجره استفاده شود، بیان کرد: اگر بتوانیم از تمام ظرفیت هتل گاجره استفاده نماییم ظرفیت اقامت ما به ۴۳۰ تخت اقامت خواهد رسید.

 

شمخالی با اشاره به اینکه در فصل زمستان ظرفیت ما کامل است و در بسیاری از روزهای پایانی هفته پیک ترافیکی داریم، عنوان کرد: در طول سال هتل کاجره مسافران ثابتی دارد ،هتل بزرگ گاجره به ۴۷ شرکت ثابت در سال در مقطع زمانی خاصی سرویس ارائه می کند.

 

وی با بیان اینکه هتل گاجره در منطقه خوش آب و هوایی قرار دارد و در نزدیکی دو‌ استان پر تردد بوده است و دارای مسافران گذری بسیاری است که از نظر بعد مسافتی نیز به صرفه نیز می باشد، گفت: در حال حاضر هتل گاجره دارای ۳ ستاره بوده است و ظرفیت مسافران ما در فصل زمستان بیشتر مسافران خارجی و اروپایی هستند که با کیفیت خدمات دهی ما کاملا موافق بوده و‌هر ساله برای استفاده از ظرفیت پیست دیزین به ما مراجعه می کنند.


شمخالی با اشاره به اینکه پیست دیزین یکی از بزرگترین پیست های خاورمیانه بوده است،گفت: در نیمه شعبان جشنواره ای در سطح یک برگزار خواهیم کرد که زمان دقیق آن را اعلام خواهیم کرد.


وی ادامه داد: ما در تلاش هستیم از نظر زیر ساختی و‌ پتانسیل ارتقا در سطح کیفی داشته باشیم و بتوانیم از تمام پتانسیل های هتل گاجره به نفع کشور و استان البرز استفاده نماییم.