قدوسی مدیرکل روستایی و شوراهای استانداری البرز:

۷۸۰ پروژه در دهه فجر در سطح روستاها افتتاح و کلنگ زنی شد

شناسه خبر : ۱۱۴۰۳۳ دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۱

آیین هم افزایی مشارکت در انتخابات و تجلیل از تشکل ها و تعاونی های برتر استان با حضور مسوولان استانی در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

به گزارش شهروند البرز قدوسی مدیرکل دفتر روستایی و شوراها در مراسم هم افزایی مشارکت در انتخابات و تجلیل از تشکل‌ و تعاونی های برتر با بیان این که شما به‌عنوان اقشار تاثیرگذار در جامعه روستایی نقش بسزایی دارید گفت : انقلاب اسلامی نقش اساسی در عرصه زیرساخت‌ها و ارایه خدمات در مناطق روستایی داشته و خدمات قابل توجهی در طول۴۵ سال در این مناطق بوجود آمده چرا که در بسیاری از روستاها در گذشته حتا خدمات اولیه وجود نداشت.

 

وی اظهار کرد:وقتی در روستایی مشکلی وجود دارد با تمام دستگاهها و متولیان پای کار می آییم.

 

قدوسی بیان کرد: در بسیاری از روستاها که کانون های معیشتی وجود دارد با تمام دستگاه‌های خدمات رسان پای کار آمده ایم.

 

مدیرکل روستایی و شوراهای استان البرز همچنین تاکید کرد: در عمده روستاها خانه سلامت وجود دارد و در بحث برق و گاز به عنوان منطقه سبز شناخته شده ایم.

 

 

این‌مسوول تصریح کرد: تلاش می‌کنیم ‌حداکثر رضایت‌مندی را در بین جوامع روستایی ایجاد کنیم.

 

قدوسی در آخر با بیان‌این که جوامع روستایی نقش ارزشمندی در تمامی بر هه ها داشته اند که قابل تقدیر است اظهار کرد:در موضوع محرومیت زدایی تلاش های خوبی انجام‌شده و بسیاری از فعالیت‌ها مورد توجه قرار گرفته که از آن جمله می‌توان در دهه فجر سال جاری به افتتاح و کلنگ زنی ۷۸۰ پروژه روستایی که در سطح روستاهای استان مورد انجام قرار گرفته اشاره کرد.