مرتضی ولی پوری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز:

روستائیان نقش ارزنده‌ای در رونق اقتصادی کشور داشته ‌اند/انتخابات نماد مردم سالاری دینی است

شناسه خبر : ۱۱۴۰۳۴ دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در آیین هم افزایی مشارکت در انتخابات و تجلیل از تشکل ها و تعاونی های برتر استان که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد از حضور پرشور مردم البرز در راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن تشکر کرد.

به گزارش شهروند البرز ولی پوری ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن گفت:حضور حماسی مردم‌ با وجود مشکلات و گلایه هایشان نشان از این دارد که این مردم‌از صمیم‌قلب نظام‌و انقلاب‌شان را دوست دارند.

 

ولی پوری با بیان‌این که خوشحالیم بخشی از این گره ها بدست شما تعاونگران و فعالان این بخش در حال باز شدن است اظهار کرد: هدف از برپایی این جلسه این است مشکلات این حوزه ها شنیده شده و کمک شود در راستای رفع مشکلات قدم های خوبی برداریم. 

 

ولی پوری همچنین بیان کرد:نظام‌مقدس جمهوری اسلامی ایران ماحصل جانفشانی و خون هزاران شهید عزیز است که عمدتا از قشر دل‌سوخته نظام‌هستند.

 

این مسوول تصریح کرد:از بدو تشکیل نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزنده‌ای در راستای زیرساخت ها در بخش های مختلف به روستاها ارائه داده شده و خوشحالیم تحولات خوبی در روستاها انجام‌ می شود چرا که روستاییان حامی نظام و جمهوری اسلامی هستند و نقش ارزنده‌ای در رونق اقتصادی کشور داشته اند که باید از این ظرفیت و این تلاش ها تشکر کرد.

 

وی با بیان این که خداوند را شاکریم‌که تحولات خوبی اتفاق افتاده و مشکلات نیز باید با کار و تلاش مرتفع شود با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در این زمینه و توجه به بخش تعاون و تعاون گران گفت: نقش شما بی بدلیل است و ما ممنون و سپاسگزار نقش بی بدلیل شما در مردمی سازی اقتصادی هستیم.

 

ولی پوری بیان کرد: مسائل تبادل نظر شود تا مشکلات با تدبیر مرتفع و مورد رفع قرار گیرد و پیشنهادات با برگزاری چنین جلساتی مورد واکاوی بیشتر قرار گیرد.

 

وی با اشاره به موضوع انتخابات و تاکید مقام‌معظم ‌رهبری در نقش و مشارکت در انتخابات ادامه داد: سلامت و رقابت و تامین امنیت انتخابات نصب العین همه باید در فعالیت‌ها قرار گیرد.

 

وی همچنین افزود: در سطح استان رویکردهای خوبی در این زمینه وجود دارد و می طلبد همه به نقش های خود به خوبی بپردازیم چرا که حدود ۲۴ جلسه استاندار البرز با حضور مسوولان استانداری البرز و دیگر مسوولان در این زمینه برگزار کرده است.

 

وی با بیان اینکه استاندار علاقه بسیاری به بخش تعاونی ها و کشاورزی دارد با اشاره به موضوع انتخابات پیش رو گفت: امیدوارم این بخش در زمینه مشارکت نیز پیشتاز باشد.

 

مرتضی ولی پوری با بیان این که در استان حدود ۲۲ هزار نفر عوامل اجرایی در زمینه انتخابات به صورت مستقیم‌ فعالیت دارند بیان کرد: امیدوارم با همکاری و همراهی،آرای مردم به خوبی جمع آوری شود و زمینه حضور و مشارکت مردم به خوبی ایجاد شود چرا که هر چقدر حضور و مشارکت مردم‌پای صندوق های رای بیشتر شود توطئه های دشمن بیشتر خنثی خواهد شد.

 

ولی پوری تاکید کرد: مشارکتی که برای رهبر انقلاب در بحث انتخابات مهم است این است که یک حماسه بزرگ دیگر خلق شود.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز با اشاره به جایگاه مجلس و همچنین مجلس خبرگان گفت: امیدوارم این‌نقش به خوبی انجام شود چرا که انتخابات نماد مردم سالاری دینی است.

 

وی با بیان‌این که آحاد مختلف مردم و نطرتاشان‌محترم است تصریح کرد: نقش خود را در زمینه حضور پررنگ مردم‌پای صندوق های رای به خوبی ایفا کنیم.

 

وی افزود: دشمن با انجام توطئه های مختلف در جهت مایوس کردن مردم قدم‌بر می‌دارد و همه ما وظیفه شرعی و قانونی داریم در راستای خدمت خالصانه و صادقانه به مردم با دوری کردن از دو قطبی کردن جامعه از این موضوع با تمام توان دوری کنیم و با وحدت مردم را برای حضور در پای صندوق های رای دعوت کنیم چرا که انتخابات برای قشر خاصی نیست و متعلق به همه مردم است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز مطرح کرد: معتقدم کسی پای صندوق رای نیاید یعنی این که من نظر و صحبتی ندارم.

 

وی درآخر با اظهار این مطلب که تلاش شود مشارکت را افزایش دهیم گفت: هیات اجرایی نیز از بطن مردم هستند و ما نیز باید از آرای مردم صیانت کنیم‌.