بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز:

بسیاری از مطالبات بخش کشاورزی و تعاون نیازمند مجلسی قوی است

شناسه خبر : ۱۱۴۰۴۹ دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۵

بازدار رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در جلسه هم افزایی مشارکت در انتخابات و تجلیل از تعاونی های برتر استان که در سالن شهدای البرز استانداری البرز و تعاونگران این بهش برگزار شد از حضور امیدوار کننده تعاونگران در تمامی صحنه های سیاسی و اجتماعی تشکر کرد‌.

به گزارش شهروند بازدار با بیان این که از،حضر پرشور تعاونگران و فعالان این عرصه در تمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استان و کشور تشکر میکنم‌ گفت: شما تعاونگران حضور شجاعانه و ایثارگرانه ای در تمامی عرصه ها داشته اید و این را از جمله سرمایه های مهم نظام‌می دانم.

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز اظهار کرد: ارزش افزوده بخش کشاورزی و زنجیره اش مربوط به شما فعاللن خستگی ناپذیر این عرصه است.

 

وی تاکید کرد: بخش عمده ای از فعالیت‌ها معطوف با این مهم است که ما باید این ظرفیت‌های ملی را در حوزه قانون‌گذاری و مجلس پیگیری کنیم.

 

این مسوول بیان کرد: بسیاری از مطالبات تحقق آن نیاز به مجلسی قوی دارد تا در جهت خواسته بخش کشاورزی و تعاونی ها گام‌برداشته دارد.

 

وی تصریح کرد: هیچ کسی منکر مشکلات نیست اما حضور و مشارکت قشر کشاورزان و تعاونگران و فعالان این عرصه سبب تقویت و برون رفت از مشکلات خواهد شد.

 

بازدار با بیان این که شما همواره در تمامی صحنه ها حضور داشته و ورود بسیار صمیمی و دلگرمی داشته‌اید گفت: با ایجاد ستاد انتخابات حضور فعالی در این برهه و در زمینه انتخابات داشته باشید چرا که می‌توانند زمینه ساز تحولات آینده در این عرصه باشد.

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در آخر تاکید کرد: راندمان تولید در استان البرز در بسیاری از بخش ها بسیار بالا بوده و البرز را می تواند در حوزه تولید در بسیاری از بخش ها جزو استان‌های برتر کشور نامید.