عادل مصدقی مدیر تعاون روستایی البرز:

افزایش ۴۵۰ درصدی خرید گندم از گندم‌کاران نسبت به سال گذشته

شناسه خبر : ۱۱۴۰۵۰ دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۲

عادل مصدقی مدیرکل تعاون روستایی استان البرز در مراسم هم افزایی مشارکت در انتخابات و تجلیل از تشکل‌ها و تعاونی های برتر استان که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد گفت که سازمان‌تعاون‌روستایی با توجه به وظایف خود دارای مسوولیت های گسترده ای است.

به گزارش شهروند البرز مصدقی ضمن تبریک اعیاد با اشاره‌ به این که جامعه تعاونگران دارای مسوولیت‌های مهمی در بخش های اقتصادی هستند گفت: خانواده روستایی دارای جایگاه ارزشمندی در سطح جامعه است.

 

مصدقی با اشاره به عملکرد و فعالیت های این اداره و بیان‌این که ۲۴ هزارو صد و شانزده نفر عضو تعاونی روستایی در تمامی بخش های آن در استان‌البرز هستند اظهار کرد: تعداد ۸۶۱نفر عضو فعال در تعاونی های انشایی هستند.

 

وی ادامه داد : طرح های بسیاری از جمله طرح های معیشتی، کشاورزی، آموزشی، و ... در این عرصه مورد انجام قرار گرفته است.

 

وی در بخشی،دیگر با اساره به فعالیت بخش کشاورزی استان گفت: در استان البرز و در نظرآباد امسال رکورد تولید گندم را در کشور خواهیم زد.

 

وی ادامه داد: خرید بالغ بر ۹ هزار تن از کشاورزان در مرکز خرید گندم‌احمدآباد از جمله فعالیت ها در این بخش بوده است که باید افزود در این زمینه شاهد افزایش خرید ۴۵۰ درصدی نسبت به سال گذشته بوده ایم.

 

این مسوول افزود: در زمینه تامین و عملکرد میوه شب عید فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در زمینه ماه مبارک رمضان و پیشبینی اقلام مورد نیاز مردم در این ماه اظهار کرد: فعالیت‌های خوبی در زمینه تامین اقلام مورد نیاز مردم و توزیع آن در ماه مبارک‌رمضان انجام شده است که از آن‌جمله می توان به نظارت بر تامین و توزیع میوه توسط اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی و سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرستان کرج و اتحادیه بارفروشان اشاره کرد.

 

وی بیان کرد: همچنین تامین و خرید دو نوع خرما در ماه مبارک رمضان انجام‌ شده است.

 

وی در بخشی دیگر گفت: در توسعه روستاها تلاش،می‌کنیم با ایجاد روستا بازارها تولیدات را مستقیم ‌بدست مردم برسانیم ‌که در جهت حمایت از تولید کننده و مصرف کنندگان این فعالیت انجام‌می شود.

 

وی خبر داد: در زمینه توزیع انواع نهاده ها افزایش خوبی داشته ایم. 

 

عادل مصدقی تصریح کرد: در بحث جذب اعتبار امسال به ۳۵ میلیارد و پانصدو و ۲۰ میلیون رسیده‌ایم ‌که این عدد قابل توجه است.

 

وی در محور دیگری از سخنان خود با اساره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: انتخابات مهمترین و بارزترین نوع مشارکت افراد در عرصه های سیاسی و اجتماعی است که پایه های اجتماعی را شکل می دهد.

 

وی بیان کرد: همه این دوستان و بخش تعاون استان با واژه انتخابات آشنایی خوبی دارند و برای تعیین سرنوشت خودشان همگی آگاه هستند که باید مشارکت کنند.

 

وی

تاکید بر اظهارات و تاکیدات مقام‌ معظم رهبری در خصوص انتخابات تصریح کرد: مقام‌ معظم‌رهبری تاکید بسیاری بر حضور پرشور و نشاط در انتخابات دارند، حضوری کاملا با انگیزه و انتخابی خوب از میان افراد اصلح.

 

مدیر تعاون‌استان البرز با بیان این که تلاش می‌کنیم با ایجاد زیرساخت ها زمینه حضور موثر همه افراد در انتخابات ایجاد شود گفت:حضور در انتخابات سبب اتحاد ملت و دولت و یاس و ناامیدی دشمن خواهد داشت.

 

وی در آخر اظهار کرد:دشمنان منتظر هستند ببیند مردم‌تا کجا پای دولت و نظام خود هستند‌.