مرتضی ولی پوری رئیس ستاد انتخابات استان البرز:

قانون، مرجع اقدامات نامزدهای انتخاباتی باشد

شناسه خبر : ۱۱۴۰۷۶ چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۷

رئیس ستاد انتخابات استان البرز بر ضرورت رعایت مفاد قانون توسط نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

 

به گزارش شهروند البرز، مرتضی ولی پوری ظهر سه شنبه یکم اسفند 1402 در جلسه تبیین قانون و دستورالعمل های تبلیغاتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با نامزدهای دو مرکزحوزه انتخابیه استان البرز، گفت: قانونمندی و شفافیت در تبلیغات باید سرلوحه اقدامات کلیه نامزدها قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت جلب مشارکت حداکثری عموم مردم در انتخابات، ادامه داد: جلب مشارکت مردمی و دعوت از آن ها به دور ازهرگونه تخریب، توهین و ... به سایر نامزدها به منظور انتخاب نماینده اصلح صورت پذیرد .

رئیس ستاد انتخابات استان البرز همچنین با اشاره به شرایط فعالیت ستاد تبلیغاتی نامزدها نیز بیان کرد: هر نامزد می تواند یک ستاد اصلی در حوزه انتخابیه داشته باشد و همچنین در هر شهر یا روستا ویا منطقه شهرداری حوزه انتخابیه می تواند فقط یک ستاد انتخابات به عنوان ستاد فرعی داشته باشد و موظف هستند ستادهای اصلی و فرعی را به همراه نشانی و مسئول انها را به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه و هیات استانی بررسی تبلیغات اعلام کند.

گفتنی است نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تاریخ سوم تا نهم اسفند 1402 مجاز به فعالیت های تبلیغاتی هستند .