بازدید سرزده فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور از استان البرز

شناسه خبر : ۱۱۴۲۰۰ شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰

فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور سرهنگ کرمی آهنگران و مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز از ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستانهای استان بازدید سر زده به عمل آوردند.

همزمان با هشتمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳  سرهنگ ملکی آهنگران فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، اصغر بیات مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز و هیئت همراه از ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستانهای ساوجبلاغ و نظر آباد ، همچنین پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان ساوجبلاغ بازدید نموده و ضمن سرکشی به اراضی ملی استان، عملکرد نیروهای یگان حفاظت را مورد بررسی قرار دادند. در حاشیه این بازدید و در جلسه ای که در محل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ساوجبلاغ تشکیل گردید، سرهنگ ملکی آهنگران از اقدامات یگان حفاظت و پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان ساوجبلاغ، تقدیر و تشکر نموده و گفت: درصدد افزایش تجهيزات و لوازم مورد نیاز یگان حفاظت منابع طبیعی هستیم.

وی افزود: نیروهای جدید الاستخدام در ابتدای کار باید در یگان حفاظت بکارگیری شوند، تا ضمن آموزش قوانین و مقررات منابع طبیعی، اهمیت منابع طبیعی و حفاظت از اراضی ملی را درک کنند.

اصغر بیات مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز نیز ضمن خداقوت گویی و تبریک ایام نوروز به نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی گفت: در استان البرز با توجه به حساسیت های موجود و ارزش افزوده اراضی، اجراي تبصره یک ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها و مراتع کشور اولویت کاری یگان حفاظت می باشد، تا ضمن پیشگیری از تصرف و تخریب اراضی ملی و انفال از تنظیم پرونده های تخلف که مستلزم پرداخت هزینه های کارشناسی و مراجعه به مراجع قضایی می باشد، جلوگیری نمود. در پایان با اهدای لوح از مسئولین و نیروهای یگان حفاظت دو شهرستان و نظرآباد و ساوجبلاغ، تقدیر و تشکر گردید.