علیرضا سعیدی؛

تمام امکانات برای بازگشت به موقعیت باغشهری کلانشهر کرج به کار گرفته شود

شناسه خبر : ۱۱۴۶۱۵ چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۸

رئیس کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی و‌ ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: باید تمام امکانات را برای بازگشت به موقعیت باغشهری این کلانشهر به کار گرفته شود.

به گزارش شهروند البرز؛ حجت الاسلام علیرضا سعیدی در آِیین گشایش پارک جهان دیده گان کرج که با حضور رییس و اعضای شورای شهر، شهردار ، اصحاب رسانه و تعدادی از سالمندان و شهروندان برگزار شد اظهارداشت: توجه به نیازهای اجتماعی و فرهنگی سالمندان در اولویت مدیریت شهری قرار گیرد.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی و‌ ورزشی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیمی از کار فضا است که اگر نباشد در حوزه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دچار مشکل می شویم.

 

سعیدی بیان کرد: دخالت مردم در تصمیم سازی و تصمیم گیری مسئولان و ورود جدی در عرصه حکمرانی از جمله مسئولیت های اجتماعی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: شهروند مسئول کسی است که وظایف خود را در قبال حاکمیت می داند و جایگاه خود را می شناسد و در موضوعات فرهنگی و اجتماعی دخالت مستقیم دارد.

 

سعیدی با بیان اینکه کرج در گذشته یک باغشهر بزرگ بوده است ، افزود: باید تمام امکانات را برای بازگشت به موقعیت باغشهری این کلانشهر به کار گرفته شود.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی و‌ ورزشی شورای اسلامی شهر کرج افزود: در این دوره و دوره های گذشته تلاش شده که فضاهای این چنینی را به مردم برگردانیم و اجازه ندهیم شهر بیش از این به سازه های خشک ،‌خشن و غیر روح بخش افزایش یابد.

 

به گفته وی، شورای ششم سیاستش بر این است که کرج را برگرداند به باغشهری که در گذشته بوده و الان چشم انداز می بینیم و متاسفیم که فاصله زیادی با این باغشهر داریم.