رامین ربیعی رئیس ستاد مردمی ایران سر بلند:

دکتر قالیباف در هر بخشی که برای اجرا پا نهاده  موفق عمل کرده است

شناسه خبر : ۱۱۴۶۱۷ پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۱

رامین ربیعی رئیس ستاد مردمی ایران سربلند در حاشیه برگزاری مراسم عید سعید غدیر در ستاد باقر قالیباف، نامزد انتخاباتی دور چهاردهم ریاست جمهوری گفت: در پرونده های تولیدی در صنعت و معدن مدت دریافت مجوز در دوره ریاست بنده کاهش یافت و جزو سوابق ما بوده است.

به گزارش شهروند البرز ربیعی افزود: بیشتر مردم فکر می کنند هر مدیری که در انتخابات فعالیت می کنند به دنبال پست و مقام است ، اما ما خود پست داریم و نیازی به پست و جایگاه نداریم.

 

ربیعی بیان کرد: ما به دنبال رئیس جمهوری هستیم که از افزایش قیمت، گران فروشی، جلوگیری کند و بدنبال تسهیل در امور مربوط به تولید باشد.

 

وی بیان کرد: دکتر قالیباف سوابق بسیار زیادی داشته است و در هر بخشی که برای اجرا پا نهاده  موفق عمل کرده است.

 

ربیعی با اشاره به اینکه بنده به عنوان رئیس ستاد ایران سربلند هیچ پست و مقامی نمی خواهم ، گفت: از شما می خواهیم که تحت تاثیر مباحث سیاسی و حاشیه ها قرا نگیرید و اقتدار اجرایی خود را پیش ببرید.

 

وی با اشاره به اینکه دکتر قالیباف خدمات بسیار خوبی را در کشور اجرا کرده است و مردم می توانند بر توانمندی او حساب کنند،بیان کرد: مردم باید درست انتخاب کنند و در این زمان حساس کشور را با انتخاب نادرست دچار مشکل نکنند.

 

رئیس اسبق سازمان صنعت ومعدن و‌تجارت استان البرز عنوان کرد: با جلسات مختلف در این ستاد سعی کردم به مردم انتخابات درست و مشارکت بیشتر را نشان دهیم.

 

وی در ادامه گفت: جمهوری اسلامی بدون ریاست جمهور منتخب معنایی ندارد و باید پشتوانه ی مردمی نیز در این راستا به وجود آید.