۱۱ پروژه در جاده چالوس در دست اجرا است

شناسه خبر : ۱۱۴۶۲۱ چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۵

مدیرکل راهداری البرز گفت: پروژه در محور چالوس به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان در حال احداث است که تا کنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش شهروند البرز علی زندی فر در حاشیه برگزاری نشست خبری عملکرد شورای هماهنگی وزارت راه و شهرسازی که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را کرده ایم تا راه های مواصلاتی استان البرز پایدار باقی بماند و کمترین تلفات را داشته باشد، گفت: بودجه اولیه استانی البرز ۳۷ میلیارد تومان بوده است که با استفاده از ظرفیت قیر رایگان در حال حاضر بودجه استانی به ۲۱۷ میلیارد تومان رسیده است. 

 

وی با اشاره به اینکه پروژه های بسیار خوبی در ۳ سال گذشته درراستان تعریف شده است، افزود: در تمام حوزه ها ۳۱۹ قرارداد به ارزش هزار و ۹۳۰ میلیارد قرارداد داشته ایم.

 

مدیر کل راهداری البرز عنوان کرد: ۱۱ پروژه در محور چالوس به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان در حال احداث است که تا کنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

زندی فر با اشاره به اینکه روکش آسفالت محور کرج _ چالوس نیز در حال انجام است، بیان کرد: حدود ۵۲۰ 

کیلومتربهسازی، روکش آسفالت و اجرای آسفالت در حوزه راه های روستایی انجام شده، که حجم بسیار زیاد آن مربوط به شهرستان طالقان بوده است.

 

وی با بیان اینکه استان البرز رتبه دوم کاهش تصادفات محورهای برون شهری را در سطح کشور از آن خود کرده است، بیان کرد: در حوزه درآمدی حمل و نقل کالا رتبه چهارم به استان البرز تعلق دارد .