آغاز بزرگترین پروژه آسفالت کمالشهر

شهردار کمالشهر:آسفالت خیابان فجر 16 راهگشای معضل ترافیک و تسهیل کننده تردد شهروندان است.

شناسه خبر : ۱۱۴۶۷۳ جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۳

مهندس اسدی طی بازدید میدانی از پروژه آسفالت خیابان فجر 16 گفت: باهدف کاهش بارترافیکی بلوارشهرداری و تسهیل در تردد شهروندان محترم ،زیرسازی و جدولگذاری معبر مذکوربا اعتباری بالغ بر 7/900/000/000تومان انجام پذیرفت.

به گزارش شهروند البرز وی افزود:جدولگذاری این معبر به طول2400 متر از بلوار شهید بهشتی تا خیابان سی متری امام (ره) به اتمام رسیده است.

شهردار کمالشهر در ادامه گفت: پس از اتمام زیرسازی و جدولگذاری ، عملیات اجرای آسفالت خیابان فجر16 به طول 800 متر و با تناژ 3000 تن آسفالت با اعتباری بالغ بر 7/500/000/000 تومان آغاز گردید.

وی افزود: پس ازآسفالت معبر مذکور خیابان 30 متری امام(ره) تا خیابان صنعتگران آسفالت و یکی از دغدغه های مهم شهرندان مرتفع خواهدشد.

مهندس اسدی در ادامه خاطرنشان کرد:اجرای پل گذاری در اکثرمعابرفرعی این خیابان انجام پذیرفته و تا پایان عملیات آسفالت این پروژه،تمامی کوچه ها توسط پل به خیابان اصلی متصل خواهد شد.

شهردار کمالشهر در خاتمه ضمن تشکر از اعضای شورای محترم اسلامی و همکاران اداره عمران شهرداری گفت: به یاری خداوند پس از اتمام این پروژه، آسفالت خیابان 45 متری جنوبی کمالشهر که یکی از مهمترین پروژه های عمرانی مدیریت شهری طی سالهای اخیربوده نیز در دستور کار می باشد که امیداست بزودی به بهره برداری برسد.