داود نجفیان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز:

مخزن ۵ هزار متر مکعبی آب نظرآباد به بهره‌برداری رسید

شناسه خبر : ۱۱۴۶۸۲ دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۶

داود نجفیان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز در آیین افتتاح طرح آبرسانی نظرآباد که با حضور استاندار البرز مسوولان شهرستانی و ... برگزار شد با بیان این که این مخزن ۵ هزار متر مکعبی با ظرفیت تولید و توزیع آب در منطقه به میزان ۱۰۰ لیتر بر ثانیه است اظهار کرد: با توجه به نیازهای منطقه و مطالعات آب شرب با عنوان‌رینگ‌سراسری استان در زمینه دریافت ردیف اعتباری و تخصیص آب برای چشم انداز،۱۴۳۰ مطالعات را به تصویب رساندیم.

 به گزارش شهروند البرز نجفیان گفت: با توجه به عدم خوشبینی مردم به این امر و وجود مشکلات و این مهم که آب جدیدی نبود باید از،سهم استان و تهران کم می شد که انجام این امر کار بسیار سختی بود که با پیگیری استاندار البرز و برگزاری جلسات متعدد خوشبختانه توانستیم ۲ برابر تخصیص قبلی سهم بگیریم.

 

نجفیان بیان کرد: با تحقق این امر کمبود آب زیرزمینی تامین و آبخوانها نیز ترمیم خواهند شد.

وی با بیان‌این که اعتبار این پروژه ده هزار میلیارد ریال است تصریح کرد: خط انتقال طالقان اورهال نشده و تصفیه خانه مدول اول داشتیم که با پروزه مدول دوم شهر جدید مجموعا دو تصفیه خانه یک هزار لیتر بر ثانیه آب طالقان را به این شهرستان انتقال خواهد داد.

 

این مسوول اظهار کرد: برای این طرح ۷۰۰ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

 

نحفیان افزود: با تامین این آب پایداری بسیار خوبی در آب منطقه تا سال ۱۴۳۰ بوجود خواهد آورد.

 

بغدادی فرماندار شهرستان نظرآباد نیز در این آیین ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه ریس دفتر جنبش حماس اظهار کرد: شهرستان نظرآباد با توجه به اقدامات جهادی ریس جمهور شهید ، خدمات کارگشا استاندار البرز و ... شاهد وفاق و همدلی در این شهرستان هستیم و مشارکت ۶۰ درصدی مردم در انتخابات، دسترسی به اتوبان، افتتاح ۱۰ باب مدرسه، ایجاد سیستم‌پایش تصویری در شهرستان نظرآباد، اجرای نهضت آسفالت در معابر شهری و روستایی، افتتاح ۱۰زمین چمن مصنوعی و ... از جمله این دستاوردها است.

 

وی افزود: آنچه که کام‌مردم‌را شیرین‌می‌کند استفاده مردم‌شهرستان از حق آبه تخصیصی است و امیدواریم در حوزه نجم آباد و ... نیز این امر محقق شود.

 

وی تاکید کرد: ترمیم شبکه فرسوده آب، بحث فاصلاب شهرستان نظرآباد با اهتمام دولت تامین اعتبار شود.

 

فرماندار شهرستان نظرآباد بیان کرد: ایجاد پلی کلینیک تامین اجتماعی در حوزه درمان عملکرد مناسبی نداریم چرا که زمین چهار هزارمتری آماده است و پروانه آن صادر شده و درخواست است داریم زمینه حضور مسوولان برای کلنگ زنی مهیا شود.