سجاد خدری بخشدار آسارا:

بخش آسارا فاقد مجتمع درمانی است

شناسه خبر : ۱۱۴۶۸۷ سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۶

بخشدار آسارا در جلسه شورای شهرستان که با حضور مسوولان بخش و اعضای شورای شهرستان و بخش بخش در سالن جلسات بخشداری آسارا برگزار شد مشکلات این بخش را مورد توجه و واکاوی قرار داد.

به گزارش شهروند البرز خدری در این‌جلسه با اشاره به گازرسانی روستاهای این بخش گفت: در بحث گازرسانی پیگیری اعضای شورای بخش و شهرداری و دیگر نهادها سبب شد گارز به بخش آسارا برسد و مردم‌از این نعمت خدادادی بهره مند شوند.

 

خدری با اشاره به مشکلات این بخش و این مهم که ای کاش مسوولان استان و شهرستان که به این جلسه دعوت شده بودند برای رفع مشکلات در این جلسه حضور پیدا می کردند اظهار کرد: در زمینه مشکل پسماند در ۶ ماهه دوم‌سال که تمامی ساکنان بخش هستند روزانه حدود ۸ تن زباله تولید می شود اما در شش ماهه اول این مقدار به ۲۵ تن افزایش پیدا می‌کند‌.

 

وی تصریح کرد: از سال ۹۰ بیش از ۲ میلیارد تومان ‌به پسماند کرج بدهکار هستیم و از مسوولان‌ می‌خواهیم در این زمینه کمک کنند.

وی افزود: در هفته گذشته حدود دو روز پسماندها بر زمین ماند و باید کمک کرد مشکلات به صورت ریشه ای رفع شود.

 

این‌مسوول گفت: عمده زباله های تولیدشده در حاشیه رودخانه ها است و می طلبد مسوولان متولی کمک کنند ما این مشکلات را رفع کنیم.

 

بخشدار آسار با اشاره به جمعیت بخش آسارا گفت: این بخش فاقد مجتمع درمانی است که در این خصوص مجتمع درمانی روستای نسا را آغاز کرده ایم اما هنوز مشکلاتی برای تکمیل آن داریم.

 

سجاد خدری با بیان این که ما اعتقادی به گردشپ پذیر بودن این جاده نداریم اظهار کرد: دلیل این تفکر بر این‌ پایه است که بخش زیرساختهای لازم هنوز در آن مهیا نشده است.

 

وی با اشاره به این مطلب که مشکلاتی در محورهای گردشگری از جمله روستای آزادبر داریم تصریح کرد: در این خصوص بودجه و قول‌هایی گرفته ایم که برای بحث زیرسازی و آسفالت بوده و از شورای شهرستان می‌خواهیم برای تخصیص این اعتبارات و تحقق آن کمک کنند.

 

خدری بیان کرد: با طول مسیر ۸۵ کیلومتر تنها دارایی در راهداری بخش آسارا ۲ لودر و یک گریدر است و در این زمینه بسیار پیگیری کرده ایم اما اثر بخش نبوده است.

 

وی در آخر اظهار کرد: از مسوولان می خواهیم مشکلات را ببینند و همراه ما پیگیر رفع آن باشند.