روزی از جنس کار و تلاش در مشکین دشت رقم خورد

سلگی شهردار مشکین دشت: بیش از ۲۰۰ فعالیت عمرانی، رفاهی، ورزشی و ... در مشکین دشت در حال انجام و پیگیری است

شناسه خبر : ۱۱۴۶۹۵ دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۲

روزی از جنس کار و تلاش در مشکین دشت با حضور مسوولان و اصحاب رسانه رقم خورد .

به گزارش شهروند البرز شهردار مردمی مشکین دشت به مناسبت روز خبرنگار به همراه فعالان رسانه ای استان، مسوولان شهری، امام‌جمعه شهر، اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه های عمرانی این شهر بازدید کرد .

در این‌بازدید اصحاب رسانه از پروژه های انجام شده ، و در دست انجام این شهرداری از نزدیک آشنا شدند.

سلگی شهردار مشکین دشت در حاشیه این بازدید اظهار کرد: تمام تلاش مدیریت شهری بر ابن است تا بتواند در تمامی بخش ها خدمات ارزنده ای به شهروندان ارائه دهد.

سلگی ارائه خدمات به مناطق کم‌برخوردار را از جمله اولویت برنامه ها و پروژه های این شهرداری برشمرده و گفت: توزیع عادلانه امکانات و توجه به کمبودها در هر منطقه و از جمله تعریف پروژه‌های ورزشی و فرهنگی، توجه به معابر و پیاده روسازی، بهبود معابر شهری و ..از جمله این پروژه هاست.

 

وی با اشاره به پروژه فرهنگسرای کریم آباد بیان کرد: این پروژه به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع است که خوشبختانه با تکمیل این پروژه بخشی از نیازهای مردم این‌منطقه در این بخش،مرتفع خواهد شد.

این‌مسوول تصریح کرد: این پروژه و مجموعه به صورت تخصصی برای فعالیت های فرهنگی و در سه طبقه در حال ساخت است و تلاش خواهیم کرد تا دهه فجر سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

 

شهردار مشکین دشت ادامه داد: زمین این‌ پروژه ۳۵۰ متر بوده و با زیربنای ۱۴۰۰ متر مربع، دارای پارکینک، کتابخانه ، بخش تجاری، اتاق اساتید، مرکز رایانه، کلاس آموزشی... خواهد بود.

 

سلگی افزود: امیدواریم‌ با ساخت و تکمیل این فرهنگسرا بتوانیم گام‌بلندی در جهت ارتقا و جهش فعالیت‌های فرهنگی در این محله برداریم و رضایتمندی مردم و نیازهایشان در این بخش تا حدودی مرتفع شود.

 

وی اظهار کرد: پروژه مجموعه ورزشی ابراهیم آباد به مساحت ۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع از دیگر فعالیت های این شهرداری در جهت تحقق اهداف شهرداری در بخش ورزشی است .

 

سلگی بیان کرد: در حاشیه این پروژه احداث زمین چمن مصنوعی از دیگر فعالیت ها در این بخش می توان برشمرد.

 

وی همچنین تصریح کرد: احداث مجموعه ورزشی چند منظوره شهید آیت الله رئیسی نیز به صورت تخصصی در حال ساخت و تکمیل است و این پروژه که از سال ۱۳۹۱ شروع سده بود و در طی سالهای ۹۱ تا ۱۴۰۲ به میزان ۴۵ درصد رشد فیزیکی داشت طی اقدامی جهادی از سوی شهرداری در ۶ ماهه گذشته ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه انجام شد و اکنون شاهد انجام‌۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه ورزشی ارزشمند هستیم و به زودی تکمیل و قابل بهره برداری خواهد شد.

 

وی پروژه زمین‌چمن مصنوعی شهید قدوسی، ادامه پروژه احداث جاده سلامت به طول ۹۰۰ متر را از دیگر فعالیت ها در این‌بخش برشمرد.

 

در ادامه بازدید اصحاب رسانه و مسوولان شهری از دیگر پروژه‌های این شهرداری انجام‌و بازدید از پروژه های بهسازی معابر و آسفالت مکانیزه خیابان شهید زارع، بلوار امام خمینی ره، بلوار سردار کاظمی، و دیگر معابر سطح شهر به مساحت تقریبی ۱۵۰ هزار متر مربع خدمت جهادی دیگری از سوی شهرداری مشکین دشت بود که مورد انجام قرار گرفت. 

 

شهردار مشکین دشت در بخشی دیگر از این بازدید با اشاره به پروژه احداث پل های پوشش کانال های سطح شهر گفت: متاسفانه در گذشته به دلیل نا ایمن بودن و عدم‌پوشش کانال ها کودکان و افراد زیادی جان خود را از دست داده و یا دچار آسیب می شدند که خوشبختانه با احداث این پوشش و دیواره ها آسیب های ناشی از ناایمن بودن این کانال ها مرتفع خواهد شد.

 

سلگی بیان کرد: در پروژه خیابان اتحاد و اجرای دیوار ایمن، جدولگذاری، زیرسازی، آسفالت، روشنایی و فضای سبز آن انجام شده است.

 

وی تصریح کرد: انجام‌پروژه احداث سکوی زباله، خرید و تجهیز ماشین آلات عمرانی و آتش نشانی و بحران، انجام پروژه روشنایی معابر سطح شهر در معابر اتحاد، آیت الله قدوسی، شهید صیاد شیرازی، ملاصدرا ، شهید تقی پناه و ...، پروژه اجرای همسان سازی و کف پوش معابر سطح شهر، پروژه اصلاح معابر خیابان اقتدار و محله های آن، پروژه احداث خیابان بسیج، پروژه هدایت آب‌های سطحی و اصلاح انهار و جدول‌گذاری سطح شهر، پروژه احداث پارک نواری بوستان رضوان تنها بخش کوچکی از پروژه های این شهرداری است‌.

 

وی در ادامه در خصوص دیگر پروژه‌های این شهرداری اظهار کرد: پروژه ساخت و توسعه قبور آرامستان، پروژه ساخت پارک‌های محلی ابراهیم آباد، ملاصدرا و ...، پروژه بهسازی معابر، روکش آسفالت و لکه گیری دستی، پروژه احداث زمین چمن ولایت و ... بخشی دیگر از فعالیت‌های این شهرداری،در سطح شهر است.

 

شهردار مشکین دشت همچنین با اشاره به پروژه های در دست اقدام این شهرداری گفت: پروژه زمین چمن بلوار شهید مرادی، پروژه سرای بانوی احسانیه، اصلاح هندسی معابر، پروژه پارک بحران، زمین اسکیت سرمایه‌گذاری بعثت، پروژه بهسازی بلوار دشت بهشت و ... بخش دیگری از این پروژه هاست.

 

وی در آخر در خصوص پروژه‌های در دست اقدام‌این شهرداری تصریح کرد: دهها پروژه مشارکتی و سرمایه‌گذاری در سطح این شهر در دست اقدام‌است و علاوه بر اینها بالغ بر ۲۰۰ فعالیت عمرانی، خدماتی، رفاهی ، ترمیم معابر از جمله جدولگذاری، آسفالت، فضای سبز و ... در حال اجرا می باشد.

 

گفتنی است در پایان این بازدید طی آیینی از خدمات یکساله اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار تقدیر به عمل آمد.

 

عکس و گزارش : آمنه شکوهی