حجت الاسلام والمسلمین نورپور امام حمعه کمالشهر:

خبرنگاران پرچم داران‌جهاد تبیین هستند

شناسه خبر : ۱۱۴۷۰۳ چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۳

نشست خبری حجت الاسلام والمسلمین نورپور خطیب جمعه کمالشهر با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار در دفتر امام جمعه شهر برگزار شد.

 

به گزارش شهروند البرز در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین نوپور ضمن تبریک روز خبرنگار و تشکر از زحمات این قشر گفت: خبرنگاران پرچم داران‌جهاد تبیین هستند که با اطلاع رسانی درست ، شفاف و دقیق مشکلات و نارسایی ها و خادمین خدمات نظام‌اسلامی در این چهار دهه را بیان کرده و شیطنت استکبار را نِشان داده و مظلومیت مردم غزه را به تمام دنیا هویدا کنند.

 

وی ادامه داد: از زمانی که انقلاب پیروز شد دشمنان راحت ننشسته و علیه ما صف آرایی کردند.

 

وی با اشاره به این مطلب که ما از ابتدای انقلاب بحران‌های بسیاری را پشت سر گذاشتیم و شخصیت‌های کشور ما را شهید کردند بیان کرد: بسیاری از کشورها ممکن است با بروز چنین اتفاقاتی شیرازه خود را از دست بدهند که خوشبختانه با ایمان به خدا و رهبری رهبر فرزانه کشتی انقلاب شتابان به راه خود ادامه می‌دهد.

 

وی با اظهار این که نظام‌کارهای بسیاری برای مردم انجام داده تاکید کرد: در کنار بیان مشکلات خدمات نیز به مردم منعکس شود از جمله خدمات دولت سیزدهم و دولت چهاردهم و همچنین خدماتی که توسط شهرداری و شورای کمالشهر انجام‌می شود

خبرنگاران‌به عنوان چراغ راه مشکلات را به مسوولان نشان دهند .

 

خطیب جمعه کمالشهر با اشاره به رسالت خبرنگاران و اصحاب رسانه تصریح کرد: با مشاهده مشکلات همه را به مسوولان اطلاع رسانی کنید تا مملکت ما به سمت رشد و تعالی بیشتر قدم بردارد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین نورپور با تساره به موضوع شهرستان شدن کمالشهر گفت: اطلاع رسانی خبرنگاران و تسریع آن در جامعه به صورت مطالبه زبان گویای جامعه در تحقق این امر کارگشا خواهد بود.

وی در آخر از شهردار خواست مجتمعی فرهنگی در این شهر احداث شود.