سومین مجموعه شعر آمنه شکوهی به عنوان ماه تمام‌من به زودی منتشر می شود

شناسه خبر : ۱۱۴۷۷۰ سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶

سومین مجموعه شعر سپید دو زبانه شاعر سپیدسرای البرزی،با عنوان ماه تمام من به زودی منتشر می شود و به علاقمندان شعر و ادب تقدیم‌می شود.

به گزارش شهروند دو مجموعه پازل سیاه و سمفونی بی صدا در سال های گذشته  از این شاعر توسط انتشارات الماس البرز و انتشارات آئی سا به زیر چاپ‌رفته که هر دو مجموعه اشعار سپید این شاعر هستند . 

مجوعه سوم‌این شاعر نیز برگزیده ای از دو کتاب گذشته شاعر است که به زبان انگلیسی ترجمه شده است.

در مقدمه این کتاب آمنه شکوهی در خصوص این مجموعه چنین آورده است:

ماه تمام من، مجوعه شعری است که در آن تلاش کرده ام با زبانی ساده با مخاطبم حرف بزنم چرا که بر این باورم گاهی ذهنم‌مان به سادگی هم نیاز دارد و در دغدغه‌هایی که این‌روزها دست از سرمان برنمی‌دارد بتوانیم گاهی آرام‌‌تر غرق در نواهای درونمان شویم.

در این مجموعه شعر کوچک که به فارسی و انگلیسی به تحریر آمده تلاش شده تا مخاطبان علاقمند به شعر فارسی از دیگر ملل هم شعرهایم را بخوانند و امید دارم بتوانم در مجموعه‌ شعرهای بعدی رساتر و پر استقامت تر شعرهای درونم را به مخاطبان خود عرضه کنم.

اما در آخر این مجموعه شعر را با عشق تقدیم می‌کنم به مادر مهربانم که آرام‌جانم است و از کودکی مرا با قلم و کتاب آشنا کرد تا بتوانم بهتر بیندیشم.

بدون شک اولین کتابی که مادرم برایم خواند و کمک کرد تا روزی خود بتوانم آن‌را بخوانم معجزه ای بود که مرا واداشت که پا در این‌مسیر پر معجزه و لبریز از عشق بگذارم مسیری که زندگی حال و بعد مرا در خود گرفته و همچنان زندگی را سرمی‌اندازد تا گرم و دلگرم کلاف سردرگم رویاهایم را در مسیر عشق و مهربانی رج بزنم.

آمنه شکوهی