علی قاسم پور؛

هماهنگی و همراهی مجموعه دستگاه قضایی در استان فراتر از حد انتظار بود

شناسه خبر : ۱۱۴۷۸۹ چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۹

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج گفت: هماهنگی و همراهی مجموعه دستگاه قضایی با مدیریت شهری و شورای اسلامی در استان البرز فراتر از حد انتظار بود و حتی در جا‌هایی که دست مدیریت شهری برای حل برخی مسائل کوتاه بود مجموعه قضایی با ایفای نقش، از برخی از امور گره گشایی کرد.

به گزارش شهروند البرز علی قاسم پور به همراه اعضای شورای اسلامی شهرستان کرج در دیدار با حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز و مدیران قضایی استان البرز ضمن قدردانی ازتلاش مسئولان قضایی استان البرز در خصوص اقدامات انجام شده و تعامل و همراهی با مجموعه مدیریت شهری اظهار داشت: شواهد گویای میزان فعالیت همکاری اداری و قضایی دستگاه قضایی بوده و این موضوع قابل قدردانی است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج با بیان اینکه قوه قضائیه یکی از ارکان اصلی نظام است، تصریح کرد: دستگاه قضایی در حل مشکلات کلان شهر کرج بسیار موثر بوده و گام های بزرگی برداشته است که حل مشکل حاشیه رودخانه کرج و موضوع ساخت پارکرود نمونه بارز این موضوع و ثمره خاص دستگاه قضایی است که در این راستا مدیون دستگاه هستیم.

قاسم پور با بیان اینکه جامعه شورایی جامعه مظلوم و کمتر به آن بها داده شده است ، تاکید کرد: در کلانشهر کرج به ویژه در سنوات اخیر، تعامل و همگرایی بسیار خوبی بین مجموعه شورای شهر و مدیریت شهری و دستگاه قضایی حاکم بوده که این امر به رشد و تعالی استان کمک بسیار خوبی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت های مطلوبی را در رسیدگی به جرائم و صدور احکام متناسب مدیریت شهری از سوی این قوه شاهد بوده ایم که این تعاملات منشأ خیر و برکات برای شهروندان خواهد شد و کمک خواهد کرد که حال مردم شهر بهتر شود.