لایحه افزایش اعتباری آسفالت مناطق به میزان 80 میلیارد تومان در نیمه دوم سال

شناسه خبر : ۱۱۴۸۳۰ چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۲

سخنگوی شورای شهر کرج از لایحه افزایش اعتباری آسفالت مناطق به میزان 80 میلیارد تومان برای نیمه دوم سال خبر داد.

به گزارش شهروند البرز کرج علی قاسم پور در پایان یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر کرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه لایحه افزایش اعتباری آسفالت مناطق به میزان 80 میلیارد تومان برای نیمه دوم سال در نظر گرفته شد و بعد از تصویب در هییت تطبیق به شهرداری ابلاغ و طبق برنامه زمان بندی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه لایحه انتزاع فردیس و کرج نیز مسکوت ماند تا با تشکیل جلسه تکمیلی مجددا در جلسه رسمی شورای شهر به آن پرداخته شود، افزود: برخی از لوایح به صورت عادی و دو فوریتی به شورا ارسال میشود که در لوایح دو فوریتی هیچ جایی برای بررسی آن جز صحن شورا وجود ندارد و مذاکرات صحن با خروجی صحن متفاوت است.

قاسم پور در ارتباط با لایحه سفر چین عنوان کرد: نتیجه این لایحه و مصوبه در جلسات گذشته اعلام و این سفر به دعوت شرکت چینی و به میزبانی شرکت سابیر، برای تبادل اطلاعات با 5 نفر از اعضای شورا و 3 نفر از اعضای شهرداری به مدت 8 روز انجام می شود.

سخنگوی شورای شهر کرج با اشاره به اینکه در لایحیه سفر به چین برخی در این میان آب به آسیاب دشمن ریختند و از لفظی که در مذاکرات بود یک مجادله ی بزرگ ایجاد کردند، بیان کرد: نظر هییت تطبیق در ارتباط با این لایحه در شورا مورد پذیرش قرار گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اراضی تاجبخش عنوان کرد: این لایحه در کمیسیون بررسی و تبادل نظر شد و پس از چکش کاری در جلسه رسمی به کمیسیون تلفیق ارجاع شد که هفته آینده نتیجه آن اعلام می گردد.

قاسم پور از تایید طرح تفضلی کرج بعد از 14 سال خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح تفصیلی پس از یک دهه به نتیجه رسید؛ عدم تایید طرح تفضیلی و عدم انطباق طرح تفضیلی با نیازهای مردم سبب تولید پرونده در کمیسیون ماده صد و تخلفات ساختمانی یا ارجاع به پرونده به کمیسیون تطبیق توافقات و بار مضاعف بر مردم است و تایید آن در ید شورا و تصویب آن به عهده شورا نیست.