نشست خاطره گویی دوران دفاع مقدس در موسسه رازی شعبه شیراز برگزار شد

شناسه خبر : ۱۱۴۸۵۸ سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۱

همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جلسه خاطره گویی، با حضور دین پژوه روایتگر دوران دفاع مقدس در سالن جلسات شعبه شیراز موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی برگزار شد.

به گزارش شهروند البرز این جلسه که با حضور رئیس، معاونان و کارکنان شعبه برگزار شد، دین پژوه رزمنده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس با ذکر خاطراتی از حماسه آفرینی رزمندگان اسلام، اظهار کرد: رویدادهای هشت سال دفاع مقدس نه تنها در تاریخ ایران جایگاه ویژه‌ای دارد بلکه خاطرات تلخ و شیرین آن تا همیشه در ذهن آنان که این دوران را از سر گذرانده اند، می‌ماند.

 

وی یادآور شد: امنیت جمهوری اسلامی ایران با وجود دشمنان زیاد در سایه لطف الهی و تدابیر مقام معظم رهبری حفظ شده است و هم اکنون ما وظیفه داریم برای پاسداشت زحمات و تلاش شهدای هشت سال دفاع مقدس از این امنیت پاسداری و حراست کنیم.

 

این رزمنده دوران جنگ تحمیلی، تاکید کرد که بازگویی و بازخوانی خاطرات و زندگینامه ایثارگران و شهدا، ما را با اعتقادات قلبی و سبک زندگی آن‌ها بیشتر آشنا می‌کند.

 

حسن باصری فرمانده پایگاه مقاومت موسسه رازی شعبه شیراز نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دوران دفاع مقدس و عرض خیر مقدم به میهمانان و همکاران رازی شعبه افزود: هفته دفاع مقدس فرصت گران بهایی است تا ضمن بازخوانی آموزه ها و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر و جانبازان بزرگوار میهن اسلامی، منش و راه شهدا را که با توکل و باور به آرمان ها، ارزش ها، رشادت ها و از خود گذشتگی ها حماسه ها آفریدند، الهام بخش مسیرمان کنیم.

 

 باصری افزود : شهدا ذخایر عظیم و ارزشمندی هستند و نکات بسیار مهم و دستاوردهای فرهنگی و فضای معنوی آن دوران بی شک می تواند مبنای مهمی برای تربیت نسل آینده باشد که امروزه جاری کردن این الگوها در این عرضه ضروری است.

 

در ابتدای مراسم، کلیپ هایی کوتاه از دوران دفاع مقدس به تصویر کشیده شد.