جواد چپردار؛

پروژه تکمیلی تقاطع غیر همسطح بلوار خوارزمی حصارک تسهیل ترافیک شهید بهشتی،دسترسی به بزرگراه شمالی و رضایت شهروندان را محقق می سازد

شناسه خبر : ۱۱۴۹۳۵ سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۵

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر کرج گفت: در اجرای پروژه بی آر تی و سرریز ترافیک غرب استان در ابتدای خیابان شهید بهشتی اسباب زحمت و ابراز نارضایتی شهروندان به ویژه مناطق پنج و شش را به دنبال داشت که ما به اطمینان و ضرورت اجرای زیرگذر خوارزمی به آن تمکین و در پاسخ به شکایات مردم یا تذکر به مدیریت شهری با دور اندیشی قدری صبوری کردیم.

 

به گزارش شهروند البرز جواد چپردار در یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در دفاع از تصویب لایحه ۱۵۰/۰۰۰ میلیارد ریالی اجرای پروژه زیر گذر تکمیلی خوارزمی حصارک اظهارداشت: اجرای پروژه تکمیلی زیرگذر خوارزمی حصارک تسهیل ترافیک شهید بهشتی،دسترسی به بزرگراه شمالی و رضایت شهروندان را محقق می سازد.

 

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر کرج خطاب به شهردارتصریح کرد: این زیرگذر می بایست در مجموع تقاطعات غیر هم سطح خوارزمی و در ادوار سابق اجرا می شد ولیکن متاسفانه به رغم اجرای ۱۰ درصد از آن در انتهای یک دوره از شورا و تعجیل افتتاح تقاطعات و پل های خوارزمی در ایام پایانی از تکمیل آن مبادرت نمودند و این دوره از شورا به ضرورت اجرای این طرح تکمیلی رسید.

 

چپردار بیان کرد:دسترسی جنوب به شمال و بهره مندی شهروندان از بزرگراه شهید ناصربخت و شهید سلیمانی از طریق این تقاطع ممکن می گردد.

 

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: آقای شهردار؛ به معاونین محترم بفرمایید به جهت اولویت این طرح و پیش بینی بودجه مورد نیاز در لایحه مصوب،دستور اهتمام مضاعف صادر فرمایید تا در سال پایانی این دوره از شورا این نیاز اساسی شهروندان حتی‌الامکان محقق گردد.