دکتر محمدبیگی نماینده مجلس:

شوراها باید به عنوان پنجره مطالبات مردم باید مطالبه گری كنند

شوراها باید به عنوان پنجره مطالبات مردم باید مطالبه گری كنند
شناسه خبـر : ۱۱۰۰۵۷ دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

دکتر محمدببگی نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک طی سفر یک روزه خود در جمع اعضای شورای اسلامی شهر آبیک و دکتر دادخواه شهردار آبیک گفت :کار مجلس خدمت به مردم است و چون سیستم اجرایی کارش را به درستی انجام‌ نمی دهد ما به عنوان‌نمایندگان مردم باید بدنبال مثلا جنجال بیمارستان آبیک باشیم

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامي شهر آبیک وی اظهار کرد: بیمارستان نیز یک‌نیاز مبرم مردم است و باید انجام شود اما عملکرد ضعیف سیستم  اجرایی سبب شده نمایندگان به دلیل درگیر شدن با چنین مسائلی از برخی امور همچون تامین و تحقق بودجه های ملی است که زمینه ساز تحقق بسیاری از امور همچون بیمارستان و .... است باز بمانیم.

این نماینده مجلس گفت: ایجاد مجتمع آموزشی و فرهنگی برای شهر آبیک ضروری به نظر می رسد اما وجود مشکلات بسیار مانع از تحقق و ایجاد برخی از این نیازها شده است.
وی تصریح کرد: ایجاد معاون برنامه ریزی بودجه در آبیک ضروری به نظر می رسد.

نماینده مردم‌آبیک البرز گفت: ۲۲ بهمن مردم به گونه ای به صحنه آمدند که سبب تعجب ما مسوولان شد.
وی اظهار کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی حضور همیشه در صحنه مردم نشان داد ما دارای مردمی آگاه و با بصیرت هستیم و این امر مسوولیت ما را صد چندان خواهد کرد چرا که ما باید بتوانیم موضوع بحث رسیدگی به مردم و محرومان را بیشتر مورد پیگیری و توجه قرار دهیم.

این‌مسوول بیان کرد: آبیک بسیار مظلوم‌است و به دلیل نزدیکی به تهران و دوری از مرکز استان مظلوم تر بوده و به محض صحبت از آبیک به دلیل قرار گرفتن در چنین موقعیت جغرافیایی بلافاصله مطرح می شود شما آبیک را می خواهید چکار؟ و این ادبیان غلط بیش از چند دهه است مطرح می شود.
دکتر محمد بیگی گفت: موضوعات و مشکلاتی که بیان شد نشان از این است که شهر آبیک دارای مسوولان دلسوز است و عنصر دلسوزی موضوعی است که ما مسوولان و ما نمایندگان باید مجهز  به آن باشیم چرا که در جایگاهی که قرار داریم باید دلسوزی ما برای مردم هزار برابر دیگران باشد و نقطه مشترک ما و شما همین مهم می باشد و رای مردم ما را در این صندلی ها نشانده و به واسطه رای مردم کار خدمت به مردم را باید دلسوزانه دنبال کنیم.

نماینده مردم البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جلسات اینچنین به صورت ماهانه برگزار شود و در هر ماه موضوعی مطرح و در طی ماه همه بدنبال رفع موانع و مشکلات در این زمینه باشیم و از روش،حل مساله بهره مند شویم.
دکتر محمد بیگی تصریح کرد: چشم انداز فعالیت ها ترسیم شود و شعار شهر آبیک برای افق آینده شهر مورد طراحی و برنامه ریزی به عنوان‌پیشانی استان مورد توجه قرار گیرد.

بحث گردشگری، بحث منظر شمال اتوبان، جنگل‌کاری توسط سیمان آبیک ،و ... از دیگر موضوعاتی بود که این مسوول به آن اشاره کرده و خطاب به شورای اسلامي شهر آبیک گفت: شورا باید به عنوان پنجره مطالبات مردم باید مطالبه گر بوده و صحبت کند.
وی ادامه داد:در حوزه آب آبیک انصافا فعالیت های خوبی توسط نمایندگان این دوره انجام شده و اولین کار مجمعی ما نمایندگان است و بنده در حوزه آب آبیک بسیار دغدغه مند بوده و نمایندگان دیگر نیز اینگونه اند و بیشترین مکاتبات و بودجه ریزی ما در حوزه آب شرب آبیک بوده است.
وی نوید داد: ۷ میلیاردو ۷۰۰ میلیون‌تومان به حساب لوله سازان‌ریخته شده است که فاز آخر لوله ها در خصوص تامین آب شرب آبیک انجام شود و همچنین ۴۰ میلیاردی نیز که درخواست داده بودید نیز مقداری از آن در حال تامین شدن است و بنده از وزیر نیرو در زمینه تامین آب شرب  آبیک و بحث انتقال آب به ۱۹۴روستا و ۱۶ شهر سوال کرده ام سوال بنده دغدغه مردم مظلوم آبیک بود.
محمد بیگی گفت: امیدوارم این ۸۵ درصد نیز هر چه زودتر به ۱۰۰ در صد برسد.
این‌مسوول اظهار کرد: برای بیمارستان شهدای آبیک عزم ملی داشته باشیم، و اگر نیاز است خیران را پای کار بیاوریم.
وی بیان کرد: تنها را چاره بیمارستان آبیک ۹۶ تخت کردن‌آن است و افزودن فاز الحاقی آن است و هر چه زودتر امور مربوط به آن مورد توجه و پیگیری های بیشتر قرار گیرد.


به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz