عباس دادخواه شهردار آبیک:

نمایشگاه فرهنگی و آثار هنری (سردار دلها) و خانه فرهنگ شهرداری آبیک افتتاح شد

نمایشگاه فرهنگی و آثار هنری (سردار دلها) و خانه فرهنگ شهرداری آبیک افتتاح شد
شناسه خبـر : ۱۱۰۴۴۰ شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

دکتر دادخواه شهردار آبیک ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این نمایشگاه امروز ظهر با حضور فرماندار شهرستان آبیک ،سرهنگ صادقپور فرماندهی سپاه و روسای ادارات افتتاح شد.

به گزارش شهروند البرز، دکتر دادخواه ادامه داد: این نمایشگاه با مشارکت ادارات شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده و تا روز ۱۵ دی ماه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد:در این نمایشگاه ۱۰ غرفه فعالیت کرده است.

این‌مسوول بیان کرد:غرفه فعالیت های مجموعه مدیریت شهری در قاب تصویر به ارایه فعالیت های شهرداری پرداخته، و غرفه های اداره میراث فرهنگی و گردشگری،اداره کتابخانه ها و اداره فرهنگ و ارشاد،اداره بهزیستی،سپاه پاسداران،حوزه بسیج ثارالله( برادران)،حوزه بسیج فاطمه الزهرا( خواهران)،آموزش و پرورش،اداره بهزیستی،کمیته امداد امام خمینی،بنیاد شهید و امور ایثارگران ،کانون شهید خجسته روز،جمعی از کارآفرینان شهرستان،غرفه اصحاب رسانه و..از جمله غرفه هایی هستند که در این ‌نمایشگاه شرکت کرده و به ارایه فعالیت ها و دستاوردهای خود پرداخته اند.

وی گفت: بازدید از این‌نمایشگاه برای عموم‌ شهروندان آزاد است.


باید تلاش کنیم ورزش آبیک به جایگاه واقعی خود دست یابد 

شهردار آبیک همچنیبن در جلسه ای  با مسوولان ورزش و جوانان این شهر و همچنین هیات فوتبال گفت: ورزش دارای اهمیت ویژه ای برای سلامت همه جوامع محسوب می شود.

دادخواه ضمن‌پر اهمیت برشمردن جایگاه ورزش در تمامی قشرها اظهار کرد: باید تلاش شود ورزش در تمامی سطوح  و رده های سنی جامعه مورد توجه جدی بیشتری قرار گیرد.

وی بیان کرد: باید همه نهادهای ذی ربط برای کمک به ورزش شهر تلاش کنند تا به جایگاه واقعی ورزش شهر آبیک در تمامی رشته ها دست یابیم.

این مسوول تصریح کرد: بهینه سازی ورزشگاه شهر و اجرای چمن مصنوعی زمین فوتبال استاندارد مورد توجه قرار گرفته است.


این مسوول در آخر گفت: تمام‌تلاش ما و مسوولان ورزشی شهر بر این است تا بتوانیم فضای بهتری برای انجام‌ فعالیت های ورزشی در سطح شهر آبیک فراهم‌نماییم.

نویسنده : سیدمحمدرضا حسینی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz