دشمنان با انجام ترورهای کور بر طبل نابودی خود می کوبند

دشمنان با انجام ترورهای کور بر طبل نابودی خود می کوبند
شناسه خبـر : ۱۱۰۸۶۵ شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به ترور پاسدار شهید « حسن صیاد خدایی » توسط عوامل جبهه استکباری و صهیونیست ها در تهران گفت: دشمنان اسلام و صهیونیست ها با انجام ترورهای کور در واقع بر طبل نابودی خود می کوبند.

 آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج  با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) افزود: آن حضرت  دینداری واقعی را به کسانی نسبت می دهد که طاغوت گریز باشند و خودشان را تحت ولایت طاغوت نبرند.

خطیب جمعه کرج  با محکوم کردن ترور ناجوانمردانه شهید حسن صیاد خدایی از مدافعان حرم تاکید کرد:  این شهادت ها ما را زنده تر می کند و عزم و باورمان برای رسیدن به اهداف مان بیشتر و محکم تر  خواهد کرد.

وی  گفت: با این کار ها دشمنان نمی توانند نفوذ ما را در منطقه کم کنند و بدانند با این گونه ترورها خودشان را به نابودی نزدیک تر می کنند و باید دائما نگران و در حال آماده باش باشند چون در زمان نه چندان دور انتقام  الهی به سراغ آنها خواهد آمد.

آیت الله حسینی همدانی  بیان داشت : امروز صهیونیست‌ها فهمیدند که فرصت خوبی برای جبهه مقاومت پیش آمده است تا جولان اشغالی را آزاد کنند و  نقشه‌های مختلف صهیونیستی یکی پس از دیگری  در حال نقش به آب شدن است.

  وی تاکید کرد: استقرار سامانه  اس - ۳۰۰  در سوریه  موجب ترس و هراس صهیونیست ها شده  است ، ضمن آنکه  صهیونیست های پلید با  به هم زدن تشییع جنازه خبرنگار زن  فلسطینی  اوج خباثت خود را به نمایش گذاشتند؛ صهیونیست این را  فهمیده اند که محور مقاومت با مستشاری سپاه قدس توازن جبهه را  به نفع خودش تغییر داده و منطقه را در دست دارد.

امام جمعه کرج گفت : صهیونیست ها در تلاش هستند تا با انجام ترورهای کور برای خود آبرو بخرند ؛ تشییع باشکوه  پیکر پاک شهید حسن صیاد خدایی به  همه عالم نشان داد که نقشه  صهیونیست های پلید شکست خورده است.

وی اضافه کرد: جای تاسف است  عده ای در کشور تا اتفاق کوچکی می افتد شروع به سرو صدا و غوغاسالاری می کنند ولی در مقابل این ترور خفقان گرفته اند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه  درزمان حاضر در آمریکا بحران شیر برای کودکان  و اطفال به وجود آمده است و یا در مدرسه کودکان به خاک و خون کشیده می شوند، افزود: این گونه حوادث در رسانه های غرب بازتابی ندارد و  حرفی در این زمینه  زده نمی شود.

وی گفت: ما خصومتی با مردم آمریکا  و هیچ کشوری نداریم اما دولتمردان آمریکا  جنایتکار هستند؛ با این حال از سر نوعدوستی می توان به  مردم و کودکان آمریکایی کمک رسانی کرد.

 وی  به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص طاغوت اشاره کرد  که فرمودند:  آنهایی که سیاست های آمریکا را در منطقه اجرا می کنند طاغوت اعظم  و شیطان اکبر و متمسک به طاغوت هستند، افزود:   این در حالی است ایستادگی  ملت ایران در مقابل زیادی خواهی آمریکا نقطه اصلی اقتدار این  ملت است

آیت الله حسینی همدانی در بخش دیگر از اظهاراتش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری  به مناسبت هفتم  خرداد  روز مجلس  در جمع  نمایندگان مجلس بیان داشت :توصیه ما این است که عزل و نصب‌ها در استان البرزز با مشورت نمایندگان  مردم در مجلس به دلیل اشراف بر حوزه انتخابیه خود  باشد.

امام جمعه کرج در بخش دیگری  از سخنانش با تبریک فرا رسیدن سالروز حضرت فاطمه معصومه (ع) و روز دختر با اشاره به نقش و شخصیت برجسته آن درتاریخ اسلام  گفت: آن حضرت در خانواده  ای بزرگ شدند که اجدادشان همگی امام معصوم هستند  و همانند حضرت زینب (س) الگوی خوب و اسوه به خصوص برای دختران می باشند. 

وی ادامه داد: امروز دشمنان با القا شبهات به تشریح  افکار وعقاید باطل  خود با تمام ابزارها دست زده و  تهاجم فرهنگی به راه انداخته اند؛ این افراد که اکنون برای  دختران مسلمان نسخه می پیچند تا ۳۰۰ سال قبل هیچ احترامی برای زنان قائل نبودند.

وی افزود: اسلام به  بانوان کرامت داد و حق رای دادن بانوان نیز از ابداعات اسلام بود ؛ طبق فرموده قرآن کریم ، حضرت رسول اکرم (ص) با بانوان بیعت کرد که همان حق رای دادن است.

وی تصریح کرد: اسلام برای زنان جایگاه  والایی را در نظر گرفت و طبق آثار تاریخی آمریکا تازه بعد از جنگ جهانی حق رای به بانوان بالای ۳۰ سال داد.

امام جمعه کرج گفت: اسلام برای بانوان استقلال مالی در نظر گرفته است تا با حفظ شئونات  هر طور که می خواهند خرج کنند و  این درحالی بود که  بریتانیا که  آنقدر هم ادعا دارد تنها در  ۱۳۸ سال قبل قانونی تصویب کرد که  زنان  هرچه در آمد داشتند مال خودشان باشد؛ این  کشور ها مثل برده  برای ی اندکی پول و غذا از بانوان کار می کشیدند.

وی اظهار داشت : پس از پیروزی انقلاب اسلامی  بانوان ایرانی  در تمام صحنه ها نقش آفرینی کرده  که نمونه آن ها  همسر شهید اصغر وصالی فرمانده دستمال سرخ ها در دوران دفاع مقدس بود.

خطیب جمعه کرج گفت : این بانوی شجاع ایرانی در دوران دفاع مقدس با عکاسی در جبهه های حق علیه باطل رشادت های رزمندگان اسلام را به تصویر کشید ضمن آنکه در تامین آذوقه و امداد رسانی به رزمندگان اسلام نقش آفرینی کرد و سرانجام  چند روز پیش به همسر شهیدش پیوست .

آیت الله حسینی همدانی  با تسلیت  جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه ساختمان متروپل در شهر آبادان ادامه داد: باید متصدیان امر ساخت و ساز در شهرداری‌ها و مناطقی که احتمال وقوع چنین حوادثی است دقت لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه استان البرز هم از این جهت مورد آسیب است، گفت: موارد آسیب در این بخش زیاد است و گزارشاتی به بنده رسیده که به  مسوولان  مرتبط منعکس کرده ام و باید قبل از وقوع فاجعه مشابه متروپل در این زمینه در استان البرز چاره اندیشی شود.


به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz