گلرخی شهردار شهر جدید مهستان:

تلاش می‌کنیم ‌شهر جدید مهستان شهری زبانزد در سیما و منظر شهری باشد

تلاش می‌کنیم ‌شهر جدید مهستان شهری زبانزد در سیما و منظر شهری باشد
شناسه خبـر : ۱۱۱۵۶۸ پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

علی گلرخی شهردار شهر جدید مهستان طی آیینی به عنوان شهردار شهر جدید مهستان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جدید مهستان در این آیین دکتر گلرخی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خصوصا شهدای شهر جدید مهستان و گرامیداشت و ادای احترام‌به شهدا گفت: از حسن اعتماد شورای اسلامی شهر کمال تشکر را دارم که این‌ وظیفه خطیر را به بنده سپردند.

گلرخی همچنین از مردم زحمتکش و خیرخواه این شهر تشکر کرده و اظهار کرد: از مردم شهرم‌نیز بخاطر این‌ اعتماد تشکر میکنم و همیشه خود را مدیون شما مردم عزیز می‌دانم و امیدوارم‌سرباز قابلی در لباس،خدمتگزاری به مردم باشم.

وی بیان کرد: از استاندار ارزشی و جهادی استان البرز  دیگر مسوولان استانی و شهرستان نیز تشکر می‌کنم و امیدوارم همواره حمایت ها و رهنمودهای این بزرگواران شامل حال بنده شده و روشنگر و هدایت کننده و چراغ راه بنده در مسیر پیش رو باشد.

این مسوول خطاب به خطیب جمعه شهر تصریح کرد: راهنمایی های،امام‌جمعه شهر در تمامی برهه ها همچون‌چراغی روشنگر راه ما از،گذشته تا کنون بوده است چرا که مطالبه گری ایشان همواره  زبانزد بوده است.

شهردار شهر جدید مهستان گفت: امیدوارم‌ همراهی، و مشارکت شرکت عمران‌همچون گذشته ادامه داشته باشد.

دکتر گلرخی اظهار کرد: در تمامی موارد سعی کرده‌ایم برنامه ها جامع و کامل باشد و با استفاده از،پتانسیل های موجود در شهرمان بهترین خدمات را به مردم شهرمان ارائه دهیم.

گلرخی ادامه داد: شورای شهر در تلاش بوده در تمامی زمینه ها با تخصص و درایت امور را هدایت و به جلو براند و برای گره گشایی از کار مردم همواره درهای،شورا به روی،مردم‌باز بوده و هست و در یکسال گذشته همکارانم در شورای شهر تلاش بسیاری برای خدمت به مردم انجام داده اند و بنده در معیت دوستان کسب تجربه کرده ام.

وی افزود: از تمامی زحمات همکارانم از گذشته تا کنون تشکر و قدردانی مینمایم.

گلرخی در بخشی دیگر از،سخنان خود در این آیین بیان کرد: موضوع بهبود فضای سبز، سیما و منظر شهری، روشنایی شهر، المان‌های شهری، موضوع نظافت در حوزه خدمات شهری، و ....از جمله دغدغه هایی است که تلاش خواهد شد مرتفع شده و فضای،بهتری را برای شهروندان در این زمینه ها ایجاد نماییم.

این‌مسوول با اشاره به حوزه ساخت و ساز تصریح کرد: کیفیت ساخت و ساز و رشد آن را در شهر با توجه به تاکید استاندار، برنامه‌های های دولت قطعا مورد توجه قرار خواهیم داد و در زمینه ساخت و سازهای غیر مجاز از همه دوستان‌میخواهیم‌پای کار بیایند تا چارچوب های شهر در این‌زمینه دچار خللی نگردد.

وی تاکید کرد: تلاش،میکنیم این شهر شهری خاص و زبانزد در موضوع سیما و منظر شهری باشد و ساختمان‌های جدید و نو که به شکل صنعتی ساخته می شود با توجه به تجربه و تحصیلاتی که در این زمینه دارم به درستی بنا شده و در راس،برنامه های خود قرار دهم .

گلرخی تصریح کرد: از تمامی مسوولان استانی و شهرستانی می خواهم نگاه ویژه ای به این شهر داشته باشند چرا که نسل جدید نگاه ویژه ای به این شهر داسته و دیگر گونه به این شهر دل بسته اند و اهداف و رهنمودهای مقام‌معظم‌رهبری در موضوع افزایش جمعیت در بخشی متوجه موضوع مسکن‌است و قطعا شهر جدید مهستان می تواند پایگاه بزرگی در زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری باشد.

بهداشت و درمان و فرهنگ و .... از دیگر موضوعاتی بود که شهردار شهر جدید مهستان از مسوولان خواست تا کمک کنند امور این‌شهر در این‌زمینه ها دچار رشد و تحولات بزرگتری شود.

نویسنده : آمنه شکوهی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz