یادداشت میهمان:

گمنامی سربازان امام زمان (عج) عنوان یاداشتی از جواد چپردار برای شهید نادر بیرامی، مهدی اثنی عشری و ...است.

گمنامی سربازان امام زمان (عج) عنوان یاداشتی از جواد چپردار برای شهید نادر بیرامی، مهدی اثنی عشری و ...است.
شناسه خبـر : ۱۱۲۰۹۶ یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

گمنامی سربازان امام زمان (عج) برای شهید نادر بیرامی، مهدی اثنی عشری و ...

هر اعتراض،اغتشاش یا حادثه ای که وجهی از اضلاع یا زوایای حاکمیت نظام اسلامی را تحت تاثیر خود دارد، تهدیدی که در جاسوسی یا نفوذ بر اقتدار دولت ها اثر گذار هست، رد شدن از مرزهای طبیعی یا مجازی این کشور و افشای اختلاس و دست درازی های بیت المال و بسیاری از موارد پیدا و پنهان جاری در داخل یا خارج این مرز و بوم سربازان گمنامی را در خاکریز خود دارد که پتانسیل های اطلاعاتی، عملیات های میدانی و موفقیت های ملی و بین المللی آن حاصل رشادت،حضور و بیداری فرزندان دلیر،شجاع و مخلص اطلاعات است که هیچ وقت دیده یا شنیده نمی شود. نام های شهیدی که این روز ها در حوادث اغتشاش یا ترور ها از جمع یاران گمنام و سربازان امام زمان آسمانی می شوند، کبوتران عاشقی هستند که در خاکریز های امنیت این کشور، سنگرهای اقتدار اطلاعات و در اوج بی نامی و گمنامی با تیر کینه،نفاق و نفوذ پر پر می شوند و مارا در نهایت نیاز،و بی نیازی مطلق خود، داغدار شهادت شان می نمایند.

یاد ایام دفاع مقدس افتادم که در گردان های عملیاتی وقتی به خط دشمن می زدیم در کنارمان نیرو های اطلاعات لشکر مسیر حرکت و مقرهای آتش دشمن را برایمان تشریح می کردند، تازه خاطرمان می رسید، این مسیر سخت گردان ها را شب های پیش در تنهایی و استتار تا پایان راه رفته و برگشته اند و امروز دوباره کنارمان به خط دشمن می زنند. یادم آمد که ما یک بار از پشت خاکریز ها به خط دشمن می زدیم و دوستان اطلاعاتی ما از مرز خاکریز های به قلب سنگر های کمین دشمن نفوذ کرده اند و اطلاعات عملیات ها را بر روی کالک،نقشه و مسیر دوباره برای فرماندهان گردان تشریح می نمودند.

کاش می شد از غربت،مظلومیت،گمنامی و اهتمام عملیاتی شان بیشتر می نوشتیم، ولیکن این راه و رسمی است که اینان خودشان انتخاب کرده و راه اخلاص و طریق دیده نشدن را گزیده اند که خوش به سعادت شان که سربازی امام زمان (عج) عنوان شغلی یا خدمت شان بوده است.

آنان از برج دیدبانی امنیت این مرزو بوم تا هر کوی و برزن ایستاده اند و در قله های دیده بانی، گمنام ولی عاشقانه سینه های سترگ شان را سنگر حفاظت از امنیت و آرامش من،تو و ما کرده اند.

به روح بلند آنهایی که پرواز کرده و آسمانی شدند تبریک و به آنهایی که در طول ماه های اخیر فرصت چشم برهم زدن را نیافته اند،با ارادت عرض "خدا قوت" را تقدیم محضرشان می نماییم.

✍ جواد چپردار
فرمانده پایگاه بسیج شورای اسلامی شهر کرج

نویسنده : جواد چپردار

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz